دانلود بازی NBA 2K Playgrounds 2 All Star برای PC
دانلود بازی NBA 2K Playgrounds 2 All Star برای PC پارسی گیم

دانلود بازی NBA 2K Playgrounds 2 All Star برای PC

پارسی گیم 4 آبان 1398 بدون دیدگاه
7,178 بازدید

دانلود بازی NBA 2K Playgrounds 2 All Star برای کامپیوتر

زندگی در واقعیت خام نیز آن‌چنان‌که باید جذاب نیست. همین است که انسان‌ها را به مالیخولیا و افسردگی کشانده است. از سویی واقع‌گرایی در بازی‌های ویدیویی نیز دیده می‌شود اما حالا برای یک‌بار هم که شده این رئالیسم خسته‌کننده را کنار بگذارید و در دنیایی فانتزی وارد شوید. بسیاری از عاشقان ورزش بسکتبال با سری NBA 2K آشنا هستند اما NBA 2K Playgrounds 2 All-Star دنیای کاملاً برعکس و متفاوت است. شرکت 2K Games پشت این بازی است و برای همین کیفیت خارق‌العاده‌ای در دنیای کارتونی و بامزه به‌کاررفته است. ستاره‌های مشهوری همچون لبران جیمر و استفن کری در بازی حاضر هستند. ممکن است فکر کنید تجربه ورزشی و جذابی پیش روی شماست اما آنچه خواهید دید تجربه ای سرگرم کنند و آرکید در کنار ستاره‌های مشهور دنیای NBA است.

به‌تازگی استودیو Saber Interactive آپدیت جدیدی برای این بازی ارائه کرده است. این بسته الحاقی جدید بازی NBA 2K Playgrounds 2 All-Star رویداد خاصی را به بازی اضافه می‌کند و همچنین فصل جدید مسابقات را نیز شروع می‌کند. می‌توانید آیتم‌های جذاب و لباس‌های خوش‌رنگی دریافت کنید و البته تعداد انبوهی از بازیکنان جدید نیز آماده خرید توسط شما هستند. علاوه بر این‌ها چالش‌های روزانه نیز شروع‌شده‌اند و هرروز قرار است کلی جوایز متنوع دریافت کنید و شخصیت‌های بازی را ارتقا دهید. بهبودهای جزئی و رفع باگ‌ها نیز مانند همیشه وجود دارند و چه چیزی بهتر از دریافت یک سری استادیوم‌های جدید برای رقابت در آن؟ فصل جدید بازی شروع‌شده است تا دیر نشده است دست بجنبانید که همه می‌خواهند سطح خود را سریعاً بالا ببرند و بازیکنان جدید را به خدمت بگیرند.

بازی NBA 2K Playgrounds 2 All-Star جلوه‌های بصری بامزه و بانمکی دارد و همین باعث شده است که گیم پلی روانی داشته باشد. ممکن است بسکتبال حرفه‌ای را دوست داشته باشید اما شانسی دربرد مسابقات بازی‌های شبیه‌ساز نداشته باشید، این NBA 2K Playgrounds 2 All-Star است که باشخصیت‌های بامزه و فضایی کمدی به داد شما شتافته است و می‌خواهد تا سر حد مرگ شمارا سرگرم کنند. آرکید بازان قطعاً اسم این بازی برایشان آشناست و اگر دربه‌در دنبال هیجان می‌گشتید، ما این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دانک زدن از خارج محوطه عملاً آرزویی غیرمنطقی است اما حالا می‌توانید به‌راحتی چنین کاری را انجام دهید. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید، نسخه واقع‌گرایانه و حرفه‌ای‌تر آن به نام NBA 2K20 را نیز فراموش نکنید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
Processor: Intel core i3 CPU 530 2.93GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 630
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0x compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-4690 3.50 Ghz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 670, similar or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0x compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

NBA arcade action is back with NBA 2K Playgrounds 2 All Star! The sequel to the original smash hit takes street balling to the next level with a massive roster of current and retired NBA players, improved online matchmaking with dedicated servers, four-player online matches, three-point contests, new playgrounds, custom matches, and more! Pick your team, get ready to jam, and Ball Without Limits! Take street balling to the next level with a variety of exciting features, including new Season and Playgrounds Championship modes! Play 2-on-2locally with friends, four-player online games with improved matchmaking, or head-to-head three-point contests. Collect over 400 NBA players, from all-time greats Michael Jordan, Kobe Bryant, & Dr. J, to current stars Karl-Anthony Towns, Jayson Tatum, & Ben Simmons. Featuring new player models and signature player animations.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.7 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.