بازی Killzone Sahdow Fall
مهدی ملکی

وب‌سایت رسمی Killzone از دسترس خارج شد؛ ورود به خواب ابدی

مهدی ملکی 22 دی 1399 بدون دیدگاه
375 بازدید

استودیو Guerrilla Games پیش از این که در نسل هشتم با بازی Horizon Zero Dawn به شهرتی دوباره دست یابد، در نسل هفتم با سری بازی‌های Killzone می‌تازید و حماسه‌آفرینی می‌کرد. با این حال نسخه 2013 این مجموعه با نام Killzone Shadow Fall آخرین ورودی این مجموعه بود و گویا برای همیشه آخرین باقی خواهد ماند.

در حالی که بسیاری از کاربران امیدوار بودند که این مجموعه با دریافت یک نسخه جدیدتر دوباره به حیات بازگردد و مدتی پیش نیز استودیو یاد شده در همین رابطه به صحبت پرداخت، ظاهراً شرایط کاملاً برعکس پیش می‌رود. در حقیقت وب‌سایت رسمی بازی Killzone توسط سونی و Guerrilla Games طبق گفته خودشان «بازنشسته» شده است و دیگر به فعالیت ادامه نخواهد داد.

با ورود به این وب‌سایت با پیامی مواجه می‌شوید که به بازنشستگی این دامنه اشاره می‌کند و می‌افزاید که فعلاً هیچ تاثیری روی بخش چند نفره بازی‌های Killzone Sahdow Fall و Killzone Mercenary اعمال نخواهد شد. پس از مدتی این پیام نیز از دسترس خارج خواهد شد و مستقیماً با ورود به این آدرس، به وب‌سایت PlayStation.com منتقل می‌شوید.

این اقدام نمی‌تواند کاملاً به معنای فراموشی و کنار گذاشتن سری بازی Killzone اما مطمئناً یک اقدام مثبت از سوی توسعه دهندگان در نظر گرفته نخواهد شد. به هر حال احتمال تولید و عرضه Killzone در این اواخر بسیار بعید به نظر می‌رسد و سونی حرکت مهمی را برای احیای آن در نظر نگرفته است.

استودیو مذکور با عرضه Horizon Zero Dawn به نمرات و فروش بسیار خوبی دست یافت و در سال جاری شاهد عرضه Horizon Forbidden West خواهیم بود که داستان Aloy را ادامه می‌دهد. Guerrilla Games با عرضه آخرین نسخه Killzone به اهداف خود نرسید و معمولاً سال 2017 را زمان بازگشت این استودیو به جمع بزرگان بازیسازی به شمار می‌آورند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، وب‌سایت پارسی‌گیم را دنبال کنید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.