horizon zero dawn
یحیی رحیمی

نسخه PC بازی Horizon Zero Dawn روی فروشگاه آمازون دیده شد

یحیی رحیمی 8 اسفند 1398 بدون دیدگاه
923 بازدید

بازی Horizon Zero Dawn از آخرین ساخته های استودیو Guerrilla Games است که در سال 2017 توسط سونی به بازار عرضه شد. این بازی توانست به فروش 10 میلیون نسخه ای برسد و شخصیت اصلی آن به سرعت محبوب بازیکنان شد. مدتی است شایعاتی در مورد نسخه PC بازی شنیده می شود و حالا این بازی روی فروشگاه آمازون نیز دیده شده است.

بازی Horizon Zero Dawn داستانی فوق العاده جذاب ارایه داد و ما را به سرزمینی عجیب و دورافتاده برد که سالها با بشریت فعلی فاصله دارد. تمدن نابود شده است و انسان هایی رباتیک پدید آمده اند و دنیا در دستان آن‌ها قرار دارد. در این میان انسان ها هنوز وجود دارند و شخصیت اصلی داستان با دیدن یک سری تصاویر راه پیدا کردن و فهمیدن خانواده واقعی اش را در بر می گیرد.

این بازی تولد سه سالگی خود را روز 28 فوریه جشن خواهد گرفت. مدت هاست شایعه نسخه PC بازی شنیده می شود و ممکن است بالاخره چنین چیزی اتفاق بیفتد. 28 فوریه نیز روز جمعه است و معمولا بازی های بزرگ نیز در همین روز عرضه می شوند و خودتان می توانید حدس بزنید در مورد چه حرف می زنیم!

صفحه آمازون نسخه PC بازی به طور کل خالی است و هیچ گونه اطلاعاتی از آن وجود ندارد. نه خبری از تاریخ عرضه است و نه حتی یک توضیح ساده در مورد بازی. تنها اسم بازی دیده می شود و البته نمی دانیم که این صفحه توسط چه کسی ایجاد شده است.

در این حالت ممکن است فروشنده یا ناشر بازی یک صفحه ایجاد کرده باشد و به نوعی بازی های خود را لیست کرده باشد. در این حالت نیز ممکن است به اشتباه صفحه مخصوص PC نیز ایجاد شده باشد. سونی هر چند محافظه کارتر از این حرف هاست و قطعا در صورت انتشار نسخه PC یک تریلر معرفی خواهیم دید. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.