بازی Dying Light 2
مهدی ملکی

سازنده بازی Dying Light 2 برای بار چندم به اخبار جدید رو به عرضه اشاره کرد

مهدی ملکی 21 دی 1399 بدون دیدگاه
541 بازدید

مدتی پیش به اطلاع شما رساندیم که طراح روایت بازی Dying Light 2 بعد از 22 سال استودیو Techland را ترک کرده است و وضع این اثر هنوز مشخص نیست. استودیو مذکور حال به خبر مورد نظر واکنش نشان داده و طراح روایت بعدی را نیز معرفی کرده است. افزون بر این‌ها ما اکنون مطمئناً هستیم که حتماُ در سال 2021 و در ادامه شاهد انتشار اخبار جدیدی خواهیم بود.

استودیو Techland در یک پیام رسمی این موضوع را تایید کرده و از وظیفه جدید یکی از کارمندانش پرده برداشته است:

پاول سلینجر که دو سال گذشته را در سمت طراح روایت در استودیو گذرانده بود، تصمیم گرفت که در انتهای سال 2020 از ما جدا شود و کارنامه کاری خود را در جای دیگری دنبال کند. پاول بیشتر زندگی حرفه‌ای خود را در Techland گذراند و در کنار دیگران برای مجموعه Call of Juarez احترام‌آفرینی کرد. او قسمت بزرگی از خود را در بازی Dying Light 2 باقی گذاشت؛ اثری که او از مراحل اولیه روی آن مشغول به کار بود. وظایف او مانند طراحی روایت از ماه اکتبر 2020 توسط پیوتر سیزیمانک به عهده گرفته شده‌اند. ما به زودی اخبار هیجان‌انگیزی را درباره Dying Light 2 به اشتراک خواهیم گذاشت.

بازی یاد شده برای عرضه در بهار سال 2020 معرفی شده بود ولی حوالی چنین اوقاتی به مدتی طولانی دچار تاخیر شد و ما هنوز هم خبری از تاریخ انتشار آن نداریم.

با توجه به این که زمان اتمام بازی دوم حدود چهار برابر نسخه اول است، گمان می‌رود که تقریباً 15 الی 20 ساعت زمان برای پایان بخش اصلی داستانی کافی باشد. با توجه به وجود مراحل جانبی و موارد دیگر، احتمالاً تجربه این بازی به حدود 100 ساعت گسترش پیدا کند. تایید شده است که تصمیمات بازیکن روی داستان و جهان بازی تاثیرگذار خواهند بود و کاربران می‌توانند انتظار یک اثر فراموش‌نشدنی را داشته باشند.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.