بازی Dying Light 2
مهدی ملکی

یکی دیگر از سازندگان بازی Dying Light 2 از استودیو Techland جدا شد

مهدی ملکی 19 دی 1399 بدون دیدگاه
301 بازدید

استودیو Techland پس از تاخیر زدن طولانی مدت بازی Dying Light 2، تاکنون موارد و اخبار جدیدی را منتشر نکرده است و به تدریج شاهد ظهور گزارش‌هایی مبنی بر وضع بحرانی این توسعه دهنده بودیم. با این حال گویا شرایط به سمت ناخوشایندی رو به حرکت است و طراح هنری و نویسنده این اثر یعنی پاول سلینجر روی شبکه اجتماعی لینکدین تایید کرده که از این استودیو جدا شده است. او ابتدا در سال 1999 به این توسعه دهنده پیوسته بود و یکی از مهره‌های کلیدی پروژه جدید این استودیو به شمار می‌رفت.

او روی صفحه لینکدین به دلایل خود اشاره کرده و پیام تاییدیه جدایی را ارسال کرده است؛ پیامی که بیش از بازتاب نظرات او، به احتمال توسعه یک پروژه جدید دامن می‌زند:

من می‌خواهم از شرکتی که اجازه داده است نیمی از عمرم را به توسعه و تکمیل خود بپردازم، تشکر کنم. Techland من همیشه از تو حمایت خواهم کرد و خیلی خوش‌حالم که به لطف تو با افراد بسیار خوبی ملاقات کردم. امیدوارم که Dying Light 2 و پروژه‌های دیگر به طور جهانی به موفقیت برسند.

در حالی که متن وداع این عضو سابق استودیو را می‌‌خوانیم، به عبارت «پروژه‌های دیگر» برمی‌خوریم که احتمال عرضه DLC یا محتوای اضافه برای نسخه اول Dying Light را افزایش می‌دهد. در حقیقت اگر این یک مورد برنامه‌ریزی برای نمایش یا چنین چیزی بود، می‌شد با نگاهی دیگر به مصافش رفت ولی باید در نظر داشته باشیم که سلینجر برای مدت طولانی کارگردان طراحی هنری و نویسنده Techland بوده است.

به هر حال ما هفته پیش شاهد پیام توییتری حساب رسمی این بازی بودیم که از کاربران درخواست می‌کرد برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه دیسکورد آن‌ها بپیوندند و سرشان را بالا بگیرند تا در سال 2021 اخبار جدیدی را بشنوند. در حال حاضر مشخص نیست که چه بازه‌ای از سال جاری مد نظر سازندگان بوده است و کاربران تا کی باید به انتظار بنشینند. بازی یاد شده هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل هشتم و PC در دست توسعه است.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.