بازی Dying Light 2
مهدی ملکی

منتظر اخبار جدید بازی Dying Light 2 در سال 2021 باشید

مهدی ملکی 11 دی 1399 بدون دیدگاه
567 بازدید

بازی Dying Light 2 طی یک بازه زمانی خاصی جزو مورد انتظارترین عناوین سال 2020 میلادی بود. با این حال ما با یک تاخیر غیرمنتظره رو‌به‌رو شدیم و هنوز مشخص نیست که چه زمان به این دنیای آخرالزمانی بازخواهیم گشت. مدتی پیش نیز شایعاتی مبنی بر وضع نابسامان استودیو منتشر شده بود که مدیر عامل آن تکذیب کرد.

حال به تازگی یکی از افراد موجود در تیم بازاریابی بازی روی کانال دیسکورد خود نظر خاصی را منتشر کرده است؛ البته مورد بسیار زیادی برای اشتراک گذاری وجود ندارد ولی شخص مذکور ادعا کرده است که در سال آینده اطلاعات جدیدی را به اطلاع مردم خواهند رساند؛ افزون بر این او اطمینان داده است که به‌روزرسانی‌های تازه‌ای در این‌باره منتشر خواهند شد.

این بازی پیش از این بارها معرفی و سپس به سکوت فرو رفته است. بازی Dying Light 2 یکی از محبوب‌ترین و مورد انتظارترین عناوین زامبی‌محور بازار محسوب می‌شود که تنها به واسطه نسخه اول خود در عامه کاربران محبوب شده است.

در بازی اول شاهد استفاده از المان‌های مخفی‌کاری و البته پارکور بودیم؛ این موارد در کنار دنیای آزاد، زاویه دید اول شخص و یک روایت مطلوب سبب جذب مخاطبان بسیاری شد.

مدتی پس از آغاز روند ساخت بازی دوم مشخص شد که نویسنده روایت این اثر درگیر مشکلات اخلاقی شده است و از پروژه کنار گذاشته شد. پس از آن شاهد ظهور بیماری کرونا و تاثیرات آن بودیم که وضعیت توسعه بازی را بسیار مشکل‌تر کرد؛ به گونه‌ای که اکنون باید شاهد عرضه کامل اثر بودیم ولی تا مدتی نامعلوم از آن بی‌خبر خواهیم بود.

استودیو Techland هنوز جزئیاتی از تاریخ انتشار جدید را به اشتراک نگذاشته است ولی پلتفرم‌های مقصد احتمالاً بی‌تغییر باشند. پیش‌تر قرار بود تا در سال جاری شاهد انتشار بازی روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و PC باشیم.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.