بازی 13 Sentinels Aegis Rim
مهدی ملکی

بازی 13 Sentinels: Aegis Rim تاکنون بیش از 300000 نسخه به فروش رسانده است

مهدی ملکی 18 دی 1399 بدون دیدگاه
452 بازدید

استودیو Vanillaware احتمالاً تمام هنر و استعداد خود را در بازی 13 Sentinels: Aegis Rim به کار گرفته است تا بهترین اثر تاریخ خود را خلق کند. با نگاهی به کلیت این اثر، شاید متوجه ایده کلی و روایت آن نشوید اما این اهمیتی ندارد؛ این بازی یکی از بهترین عرضه‌های سال 2020 میلادی را رقم زده است که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

بازی 13 Sentinels: Aegis Rim با وجود موضوع عجیب خود، به موفقیت خوبی در فروش و بازخوردها دست یافته است. شرکت ناشر این بازی موسوم به Atlus همزمان با گذر از تعطیلات سال نو میلادی اعلام کرده که بازی یاد شده موفق به فروش بیش از 300000 نسخه در سراسر جهان شده است؛ همچنین به نظر می‌رسد که این موفقیت به این‌جا ختم نشود و باز هم شاهد فروش بیشتر این بازی در هفته‌های پیش رو و ماه‌های بعد باشیم.

وب‌سایت Gaming Bolt به عنوان منبع این خبر، پیش‌تر با اهدای نمره شگفت‌انگیز 9، این‌گونه به توضیح درباره بازی مورد بحث پرداخته بود:

قوی، بلندپرواز و بسیار منحصر به فرد؛ یک تجربه کاملاً غنی که شبیه هیچ یک از آثار موجود در بازار نیست.

همان‌طور که از آمار فروش و البته تحسین وب‌سایت مذکور و دیگر منابع برمی‌آید، نیازی به یادآوری کیفیت بازی نیست. اگر می‌توانید این اثر را تجربه کنید، همین حالا دست به کار شوید و اگر پیش‌تر آن را تجربه کرده‌اید، نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که این بازی به طور انحصاری تنها روی کنسول نسل هشتمی شرکت سونی یعنی پلی استیشن 4 عرضه شده است و در حال حاضر خبری از نسخه‌های دیگر پلتفرم‌ها نیست و شاید هرگز نیز نباشد. یک بازی خاص که می‌تواند در کنار بازی‌های انحصاری این شرکت نظیر Dreams و Journey قرار بگیرد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.