بازی Persona 5 Royal ایکس باکس گیم پس
محمد صادق شجاعی

بازی Persona 5 Royal روی سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 23 خرداد 1401 بدون دیدگاه
325 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در جریان رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا اعلام شد که سه بازی شاخص سری Persona یعنی بازی‌های Persona 5 Royal ،Persona 4 Golden و Persona 3 Portable از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس در اختیار کاربران پلتفرم Xbox قرار خواهند گرفت.

سری پرسونا از مشهور‌ترین مجموعه‌های تاریخ صنعت ویدیو گیم است که میلیون‌ها طرفدار سبک نقش‌آفرینی از تجربه آن لذت برده‌اند. این سری در اغلب موارد به صورت انحصاری روی کنسول‌های پلی استیشن منتشر شده و کاربران دیگر پلتفرم‌ها قادر به تجربه بازی‌های آن نیستند. اما اکنون این روند تغییر پیدا کرده و بالاخره کاربران پلتفرم ایکس باکس می‌توانند از تجربه بازی‌های سری Persona لذت ببرند.

در اواخر رویداد Xbox & Bethesda Games Showcase، فیل اسپنسر که به عنوان رئیس بخش ایکس باکس شناخته می‌شود، از همکاری این بخش با شرکت Atlus خبر داد. به این واسطه سری پرسونا برای اولین بار به پلتفرم Xbox آمده و می‌توانید بازی‌های پرسونا 3 پرتابل، پرسونا 4 گلدن و پرسونا 5 رویال را روی کامپیوتر و کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس تجربه کنید.

لازم به ذکر است که هر سه بازی ذکر شده به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه خواهند شد. این امر بدان معنا است که در صورت برخوداری از اشتراک فعال سرویس مذکور، می‌توانید در زمان انتشار بازی‌های Persona 5 Royal ،Persona 4 Golden و Persona 3 Portable، بدون صرف هزینه اضافه آن‌ها را روی پلتفرم‌های مایکروسافت انجام دهید.

بازی Persona 5 Royal جزو بهترین آثار تاریخ محسوب می‌شود

بازی Persona 3 قابل‌توجه‌ترین اثر سری پرسونا است که روی ایکس باکس در دسترس قرار می‌گیرد. بازی مذکور که در سال 2006 منتشر شد، زمینه آشنایی بازیکنان غیر‌ژاپنی با سری Persona را فراهم کرده است. بازی پرسونا 3 سیستم‌های مختلفی از جمله تقویم روزانه را معرفی کرده که بعدا در بازی‌های پرسونا 4 و پرسونا 5 استفاده شده‌اند. چندین سال بعد شرکت Atlus نسخه پی اس پی این اثر را با نام بازی Persona 3 Portable منتشر کرد که در قالب آن می‌توانید برای اولین بار در تاریخ سری پرسونا، از یک کاراکتر مونث به عنوان شخصیت اصلی استفاده کنید.

بازی Persona 4 و Persona 5 روی پلتفرم‌های مختلفی در دسترس قرار گرفته‌اند، اما این اولین باری است که روی ایکس باکس منتشر می‌شوند. بازی Persona 4 Golden در سال 2020 روی کامپیوتر ارائه شد و موفقیت شگفت‌انگیزی به دست آورد. هر سه بازی پرسونا 3 پرتابل، پرسونا 4 گلدن و پرسونا 5 رویال روی گروهی از نوجوانان ژاپنی تمرکز دارند که در عین مبارزه شیاطین، باید با مسائل عاطفی، امتحانات و مشکلات شخصی دست و پنجه نرم کنند. در کنار داستان‌های فوق‌العاده، نقاط قوتی از جمله طراحی هنری عالی و موسیقی متن گوش‌نواز موجب شهرت و محبوبیت سری Persona شده‌اند. در مجموع سری مذکور بیش از 15 میلیون نسخه فروش داشته است.

در تاریخ 21 اکتبر (29 مهر) بازی Persona 5 Royal از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد. تاریخ اضافه شدن بازی‌های Persona 4 Golden و Persona 3 Portable به سرویس مذکور اعلام نشده است.

نظر شما در مورد ورود بازی‌های سری پرسونا به کنسول‌های ایکس باکس چیست؟ به نظر شما این امر با استقبال کاربران پلتفرم مذکور همراه خواهد شد؟ آیا تاکنون آثار سری Persona را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.