بازی Dishonored 2
مهدی ملکی

سازنده بازی Dishonored روی پروژه معرفی نشده جدیدی مشغول به کار است

مهدی ملکی 18 دی 1399 بدون دیدگاه
371 بازدید

استودیو Arkane Studios طی سال‌های اخیر با توسعه و عرضه بازی‌های Dishonored و Prey برخی از بهترین عناوین نسل هشتم را تولید کرده است اما به نظر می‌رسد که این سازنده خوش‌نام دنبال دست‌یابی به تجربه‌های متفاوتی است. توسعه بازی Death Loop کاملاً‌ در همین جهت است و استفاده از عناصر زمانی در ساخت آن نیاز به شهامت بالایی دارد. با این حال شما می‌توانید انتظار مشاهده پروژه‌های جدیدی را از این استودیو داشته باشید.

هاروی اسمیث که افزون بر بازی Prey، تمام نسخه‌های بازی Dishonored را ساخته و کارگردانی کرده، به تازگی در مصاحبه با وب‌سایت Vandal اشاره کرده است که او همراه با بقیه اعضا روی توسعه بازی Death Loop مشغول نیست؛ بلکه او اشاره کرده که در استودیو Arkane Austin روی پروژه بعدی و معرفی نشده همین استودیو مشغول کار است:

سازنده بازی Dishonoredدینگا باکابا کارگردان و سباستین میتتون طراح هنری همراه با استودیو Arkane Lyon روی بازی Death Loop کار می‌کنند؛ با این حال من در شعبه Austin استودیو با آن‌ها روی نسخه اول Dishonored همکاری کرده‌ام؛ در حقیقت من برای ساخت Dishonored 1 و حتی 2 نیز با آن‌ها در استودیو مورد نظر همکاری کردم و برای راهنمایی به مدت چهار سال به Lyon رفتم. راف همراه ریکاردو بیر و سوسن کیث در استودیو  Austin ماندند و روی بازی Prey کار کردند؛ آن‌ها کسانی هستند که اکنون با من همکاری می‌کنند. من روی Death Loop مشغول نیستم؛ من همراه کسانی که Dishonored و Prey را ساخته‌اند، روی پروژه دیگری مشغول هستم.

بازی Death Loop با وجود خرید استودیوهای بتسدا توسط شرکت مایکروسافت، در سال 2021 به طور انحصاری زمانی برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه می‌شود و به مدت یک سال نیز در انحصار این پلتفرم باقی خواهد ماند. بازی Prey به عنوان یگانه تجربه خارج از مجموعه Dishonored، به آن حد درخشان نبود و حال باید منتظر ماند و دید که این استودیو با دو عنوان کاملاً‌ جدید خود چگونه عمل خواهد کرد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.