بازی‌های ماه ژانویه ۲۰۲۱ گیم‌پس
مهدی ملکی

بازی‌های جدید ماه ژانویه 2021 ایکس باکس گیم‌پس مشخص شدند؛ خبری از راک‌استار نیست

مهدی ملکی 17 دی 1399 بدون دیدگاه
732 بازدید

مدتی پیش خبر دادیم که مایکروسافت دو عنوان به شدت محبوب سبک مبارزه‌ای را از سرویس ایکس باکس گیم‌پس خارج خواهد کرد. این موضوع مدتی کوتاه پس از خبر اضافه شدن دوباره برخی عناوین مورد انتظار پیشین به فراموشی سپرده شد؛ با این وجود ما اکنون با بازی‌های جدید ماه ژانویه ایکس باکس گیم‌پس مواجه هستیم و هنوز اثری را از گذشته‌ها مشاهده نکرده‌ایم. به هر حال بازی‌های اولین ماه سال 2021 این سرویس عناوین جذابی به نظر می‌رسند.

مشخص شده است که کاربران گیم‌پس کنسول‌های شرکت مایکروسافت و سرویس ابری آن به زودی قادر به تجربه Torchlight 3، eFootball PES 2021 و The Little Acre خواهند بود. با این حال دیگر اثر این ماه گیم‌پس بازی استودیو NetherRelam یعنی Injustice 2 خواهد بود که روی تمام پلتفرم‌های مایکروسافت شامل سرویس‌های ابری، کنسول و PC در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی‌های Neoverse، What Remains in Edith Finch و YIIK: A Postmodern به زودی برای کابران پلتفرم PC که گیم‌پس دسترسی دارند در دسترس قرار خواهند گرفت.

بازی‌های ایکس باکس گیم پسهنوز مشخص نیست که مایکروسافت قصد بازگرداندن کدام بازی پیشین را دارد که کاربران انتظارش را می‌کشند؛ برخی به عرضه دوباره Red Dead Redemption 2 و برخی به اضافه شدن Grand Theft Auto V اشاره کرده‌اند. بعضی کاربران هم Fallout 4 را محتمل‌ترین گزینه دانسته‌اند و استناد کرده‌اند که خرید شرکت بتسدا، سازنده این اثر اثبات خوبی است. خریدی که سبب اضافه شدن تمام بازی‌های این شرکت به سرویس مذکور خواهد شد.

عناوین PES 2021، Injustice 2 و The Little Arce در تاریخ 7 ژانویه 2021 یا به عبارتی 18 دی‌ماه سال جاری روی سرویس اشتراکی مایکروسافت برای پلفترم‌های مذکور منتشر خواهند شد؛ این موضع در حالی است که بازی‌های Neoverse، What Remains of Edith Finch، Torchlight 3 و YIIK: A Postmodern در تاریخ 14 ژانویه سال 2021 یا به عبارتی 25 دی‌ماه سال جاری به سرویس یاد شده راه می‌یابند.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.