بازی Red Dead Redemption 2
مهدی ملکی

مایکروسافت به بازگشت بازی‌های مورد انتظار ایکس باکس گیم‌پس اشاره می‌کند

مهدی ملکی 14 دی 1399 بدون دیدگاه
598 بازدید

شاید چند سال پیش قادر به ذکر جمله پیش‌رو نبودیم ولی اکنون این وضعیت مهیا است و ما نیز از شرایط استفاده می‌کنیم: در حال حاضر سرویس‌های اشتراکی بازی زیادی وجود دارند که کاربر قادر به تهیه و استفاده از آن‌ها است ولی مطمئناً ایکس باکس گیم‌پس یکی از برترین آن‌ها به شمار می‌آید. مایکروسافت با دقت بالا به نحوی روی این سرویس زمان صرف کرده است که خرید آن برای تمام کاربران ایکس باکس ضروری به نظر می‌رسد؛ ظاهراً این غول فناوری آمریکایی قصد دارد برخی از موارد جذاب‌کننده را باری دیگر برای افزایش جذابیت بازگرداند.

اکانت رسمی ایکس باکس گیم پس به تازگی از یک ایمیل ساختگی برای نمایش انتظارات کاربران طراحی کرده است؛ این کابر که با نام Melissa McGamepass شناخته می‌شود، با ارسال ایمیل به مایکروسافت خواهان بازگشت بازی‌هایی شده است که پیش‌تر از روی سرویس یاده شده حذف شده‌اند. این موضوع که چه بازی‌هایی مورد نظر او هستند و چه زمانی بازخواهند گشت هنوز مشخص نیست.

بازی‌های ایکس باکس گیم‌پساگر بخواهیم براساس انتظار طرفداران پیش برویم، در حال حاضر سه بازی به خصوص از گیم‌پس حذف شده‌اند که بسیاری خواهان بازگشتشان هستند؛ اولین عنوان ساخته بی‌نظیر راک‌استار یعنی GTA V است. دومین عنوان نیز ساخته بی‌نظیر‌تر راک‌استار یعنی Red Dead Redemption 2 است که مدتی پیش با جنجال بسیار وارد سرویس اشتراکی مایکروسافت شد و مدت نسبتاً کوتاهی به حکم‌رانی بر کنسول‌های برند سبز پرداخت.

سومین بازی Fallout 4 است که هنوز بعد از گذشت پنج سال از عرضه، یک نقش‌آفرینی عمیق و قابل احترام به شمار می‌رود. این در حالی است که بازی مذکور روی سرویس رقیب مایکروسافت، پلی استیشن نو حضور دارد و هنوز تاریخی برای ترک آن عنوان نشده است. عرضه دوباره این بازی با توجه به تصاحب عظیم بتسدا توسط مایکروسافت بسیار محتمل‌تر به نظر می‌رسد و شاید هم شاهد اضافه شدن هر سه بازی مذکور باشیم.

منبع: Game Rant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.