Star Wars Battlefront II
یحیی رحیمی

Star Wars Battlefront II دومین بازی مجانی ماه ژوئن PlayStation Plus

یحیی رحیمی 9 خرداد 1399 بدون دیدگاه
465 بازدید

سونی مدتی است تصمیم گرفته است تا روند انتشار بازی های مجانی ماهانه سرویس PlayStation Plus را تغییر دهد. در واقع کیفیت بازی ها از این رو به آن رو شده است. چند روز پیش اولین بازی مجانی ماه Call of Duty: WWII اعلام شد و آن زمان گمانه زنی های زیادی در مورد بازی دوم منتشر شد. تعدادی باور داشتند که اسپایدرمن گزینه بعدی است اما امروز مشخص شد که بازی Star Wars Battlefront II در سراسر ماه در اختیار اعضای این سرویس آنلاین خواهد بود.

برعکس اولین بازی ماه، عنوان Star Wars Battlefront II از الان در دسترس نیست و باید تا هفته آینده روز 2 ژوئن صبر کنید. این بازی شاید روزهای اول سختی را سپری کرده باشد اما DICE با انتشار آپدیت های پی در پی حسابی به آن رسیده است و ویژگی های زیادی را به بازی اضافه کرده است و دیگر نمی توان از کمبود محتوا نالید. همچنین بازی Star Wars Jedi Fallen Order نیز یکی دیگر از بازی های جنگ ستارگان کمپانی EA است که توانسته نبود بخش داستانی را جبران کند.

نکته‌ای که در اینجا باید به آن اشاره‌کنیم این است که بازی Star Wars Battlefront II ازلحاظ داستانی هیچ ارتباطی با سری فیلم‌های جنگ ستارگان نخواهد داشت و کاملاً یک داستان مجزا را روایت می‌کند.در بخش گیم پلی Star Wars Battlefront 2 همچنان همانند نسخه‌ی اول خود اعتیادآور و جذاب است به‌خصوص اینکه استودیوی دایس در نسخه‌ی دوم بازی محتویات بازی را چند برابر کرده که بازیکنان بتوانند تا چند ماه با بخش چند نفرِ و آنلاین بازی سرگرم باشند،

مدتی پیش آخرین آپدیت بازی نیز منتشر شد و در نتیجه دیگر محتوای تازه ای برای این عنوان منتشر نمی شود. باید گفت که نسخه در اختیار کاربران PS4 با محتوای کامل خواهد بود. در حال حاضر آینده این فرانچایز مشخص نیست و احتمالا در نسل بعدی کنسول ها، بیشتر خواهیم شنید. فعلا روز دوم ژوئن را در نظر داشته باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.