تریلر داستانی بازی God of War Ragnarok گاد اف وار رگناروک
محمد صادق شجاعی

تریلر داستانی بازی God of War Ragnarok منتشر شد

محمد صادق شجاعی 23 شهریور 1401 بدون دیدگاه
627 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت سونی در جریان قسمت جدید رویداد State of Play، اقدام به نمایش تریلر داستانی بازی God of War Ragnarok (گاد اف وار رگناروک) کرده که در قالب آن می‌توانید نبرد‌های هیجان‌انگیز، شخصیت‌های جدید و لوکیشن‌های متنوع این اثر را مشاهده کنید.

بامداد امروز تازه‌ترین قسمت از رویداد‌های آنلاین شرکت سونی موسوم به State of Play برگزار شد. بسیاری از افراد تصور می‌کردند که تمرکز این رویداد 20 دقیقه‌ای روی آثار مستقل بوده و بعید است که آثار بزرگ و مورد‌انتظار پلی استیشن در آن حضور داشته باشند. اما شرکت سونی خلاف این تصور عمل کرد و در کنار معرفی چندین بازی جدید، تریلر داستانی بازی God of War Ragnarok را به نمایش گذاشت.

طبق روال معمول، تازه‌ترین تریلر بازی گاد اف وار رگناروک مجموعه‌ای از گیم پلی اکشن و هیجان‌انگیز، مبارزات نفس‌گیر و مکان‌های کاملا متفاوت است. با این حال در وهله اول، تریلر داستانی تازه‌ترین اثر سری گاد اف وار روی نمایش تعدادی از شخصیت‌های کلیدی، چه متحدان کریتوس و آترئوس و چه دشمنان آن‌ها، تمرکز دارد. به این واسطه می‌توانید شخصیت‌هایی از جمله ثور، فریا و تیر را مشاهده کنید.

تریلر داستانی بازی God of War Ragnarok گاد اف وار رگناروک

God of War Ragnarok آخرین حضور کریتوس در اساطیر نورس است

بازی God of War Ragnarok در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر می‌شود. این اثر که نهمین بازی سری God of War محسوب می‌شود، دنباله بازی God of War، محصول سال 2018، است. در این بازی کریتوس و پسرش یعنی آترئوس، در قالب رگناروک وارد نبرد با خدایان نورس می‌شوند.

نظر شما در مورد تریلر داستانی بازی God of War Ragnarok چیست؟ آیا موارد نمایش داده شده در آن توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ به نظر شما این اثر تا چه اندازه در جذب مخاطبین موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.