Dying-Light-2
یحیی رحیمی

بازی Dying Light 2 یک عنوان فراپلتفرمی خواهد بود: زامبی ها در نسل بعدی کنسول ها

یحیی رحیمی 4 مرداد 1398 بدون دیدگاه
629 بازدید

Dying Light 2 از کارهای بزرگ استودیو Techland است و این توسعه دهنده به شدت در حال کار روی بازی است و می خواهد مانند نسخه اول طرفداران زیادی را به خود بکشاند. این بازی قرار است که تصمیمات مختلفی را در دست بازیکن بگذارد و به نوعی دنیای هر بازیکن با فرد دیگری متفاوت خواهد بود و قطعا پایان های مختلف را نیز داریم. با توجه به اینکه بازی نزدیک عرضه نسل بعدی کنسول ها منتشر می شود، برای همه سوال است که آیا این بازی روی آن نسل نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

اخیرا مدیر بخش فناوری استودیو مصاحبه ای طولانی در این مورد داشته است و در مورد جنبه های مختلف بازی و همچنین نحوه رفتار شخصیت ها صحبت کرده است. در آخر اما از Pawl Rochleder سوال شد که آیا Dying Light 2 قرار است روی نسل بعدی کنسول های بازی نیز عرضه شود یا خیر؟ جواب او این بود:

Techland همیشه نگاهی جدی روی اسباب بازی های جدید دارد! دقیق تر بگویم، بله ما از ابتدای تولید بازی برنامه ای ریخته ایم که بر اساس آن Dying Light 2 یک بازی فراپلتفرمی باشد.

این البته تایید رسمی از جانب استودیو نیست اما خب حالا می دانیم که برای انتشار بازی روی نسل نهم کنسول ها و PS5 و Xbox Scarlett نیز برنامه ریزی شده است و اطلاعات بیشتری در این مورد دریافت خواهیم کرد. قبلا نیز اشاراتی به این موضوع شده بود و به هر حال مشخص نیست که آیا با خرید یک نسخه از بازی می توان روی دو کنسول بازی کرد یا اینکه با عرضه بازی روی نسل بعدی، باید دوباره بازی را خریداری کرد.

به هر حال Dying Light 2 بهار سال 2020 روی پلتفرم های PS4، Xbox One و PC شروع به کار خواهد کرد تا ببینیم بعدا چه اتفاق خواهد افتاد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.