بازی Solitairica
مهدی ملکی

بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز مشخص شد: Solitairica

مهدی ملکی 10 دی 1399 بدون دیدگاه
259 بازدید

تنها مدت کمی تا پایان تعطیلات سال نو میلادی فاصله داریم و ظاهراً فروشگاه اپیک آخرین ورق‌هایش را هم عرضه می‌کند؛ همان‌طور که پیش‌تر قرار بود تا شاهد 15 عدد بازی باشیم، تاکنون به اطلاع رسانی در مورد 12 اثر پرداخته‌ایم و شماره 13 نیز اکنون این‌جا است. بازی Solitairica به عنوان یکی از آخرین بازی‌های رایگان تعطیلات کریسمس برای کاربران رایگان شده است و شما تنها کمتر از یک روز برای دریافت آن زمان دارید.

پیش از این ما آثار گسترده و زیادی را در ژانرهای مختلف شاهد بودیم تا تمامی سلایق کاربران پوشش داده شود؛ از بازی نظیر Alien: Isolation تا عناوین مستقل و خوش ساختی همانند Night in The Woods و Inside؛ با این حال اثر پیش رو از بقیه موارد کمتر مورد توجه قرار گرفته است و چندان آوازه بلندی ندارد.

سازندگان بازی Solitairica در تلاش بوده‌اند تا ژانر RPG و هاردکور عناوین Dark Souls را با روش‌های مختلف کارت‌بازی ترکیب کنند. نتیجه بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز است که سلایق منحصر به فردی را پوشش می‌دهد. جلوه‌های دیداری بازی در شادترین حالت ممکن قرار دارند و خبری از خون‌ریزی نیست؛ در حقیقت شما اکثراً با ظاهر کارتونی و انیمیشن‌مانند بازی کلنجار خواهید رفت.

شما تا حدود ساعت 19:00 امروز 10 دی‌ماه قادر به دریافت یا اضافه نمودن اثر یاد شده به کتابخانه بازی‌های حساب اپیک خود هستید؛ پس از آن تایمر به اتمام زمان از پیش تعیین شده می‌رسد و ما تقریباً به انتهای لیست خواهیم رسید.

به نظر می‌رسد که اثر بعدی رایگان فروشگاه اپیک، بازی Torchlight 2 باشد که مدتی قبل در موارد فاش شده، لو رفت. با آن که شاید همه این بازی‌ها تجربه درخشانی برای شما محسوب نشوند ولی نمی‌توان منکر شد که وسایل و محتوای رایگان همیشه بهترین هستند. برای دریافت اطلاعات و اخبار بیشتر، وب‌سایت پارسی‌گیم را دنبال کنید.

منبع:‌ VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.