بازی Assassin’s Creed Valhalla با وجود برخی از نقدهای ضد و نقیض خود یکی از موفقترین عرضههای تاریخ یوبیسافت و البته سری خود محسوب میشود که جدا از ریشههای حقیقی به آثار RPG شباهت زیادی پیدا کرده است.در این بین بسیار مهم است تا یک اثر RPG احساس منحصر به فرد چنین عناوینی را به کاربر ارائه کند؛ جایی که یوبیسافت احتمالاً از آن راضی نیست و هنوز به کیفیت بازی مانند The Witcher 3 دست نیافته است.
ژولین لافریر کارگردان بازی Assassin’s Creed Valhalla به تازگی تایید کرده است که یوبیسافت برای عمق دادن و خاطرهانگیزتر کردن شخصیتهای داستان، موارد تعاملی بیشتری را به آن خواهد افزود. این موارد به انشعابهای داستانی بازی و مخصوصاً مراحل و شخصیتهای فرعی منجر میشوند؛ این انشعابها با رنگهای معینی در بازی مشخص خواهند شد و بازیکن به راحتی داستانی را که ادامه داده است، مشاهده خواهد کرد.
کارگردان بازی اشاره میکند که از زمان نسخههای Origins و Odessey با تیم توسعه دهنده صحبت کرده است و آنها به دلیل عدم وجود این قابلیت، به غیرماندگار بودن شخصیتهای فرعی اشاره کردهاند. برای مثال با این که زمان زیادی رو ساخت و پرداخت شخصیتها و مکانها صرف میشود ولی اکثر اوقات بازیکن تنها یک مواجه فوری با او دارد و بعدها هرگز باز نمیگردد. یوبیسافت در نظر دارد تا با پیاده کردن ایدههای جدید خود، کاربر را بیشتر با شخصیتها آشنا کند و این مورد به خوبی در Eivor قابل مشاهده است. «لافریر» در نهایت ذکر کرده است که آنها به دنبال تمرکز روی شخصیتهای فرعی هستند تا شانسی برای رشد داشته باشند و در طول زمان توسعه پیدا کنند.
این که موضوع ذکر شده به وسیله تعامل بیشتر قابل حل شدن هست یا خیر در طول زمان توسط بازیکنان مشخص میشود؛ یا ما شاهد خلق شخصیتهایی ماندگار خواهیم بود یا گردباد حوادث همه آنها را با خود خواهد برد.
منبع: Screen Rant
دیدگاه کاربران
تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه