بازی Prince of Persia The Sands of Time Remake
مهدی ملکی

به‌روزرسانی نسل بعدی بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake فاش شد

مهدی ملکی 9 دی 1399 بدون دیدگاه
598 بازدید

اگر شرکت یوبی‌سافت بازی جدید خود Prince of Persia: The Sands of Time Remake را برای تاریخ دیگری تاخیر نمی‌زد اکنون بسیار به عرضه آن نزدیک‌تر بودیم؛ با این حال به نظر می‌رسد موارد وجود دارد که کاربران قادر به تجربه آن نبوده‌اند؛ مدتی پیش نسخه سوییچ بازی روی فروشگاه این شرکت فهرست‌بندی شد و اکنون باید منتظر به‌روزرسانی نسل بعدی این عنوان هم باشیم.

افرادی که بازی یاد شده را برای کنسول‌های نسل هشتم یعنی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان پیش خرید کرده‌اند، قادر خواهند بود تا به به‌روزرسانی نسل بعدی آن دسترسی پیدا کنند؛ این مورد به تازگی توسط فروشگاه یوبی‌سافت فاش شده است. شرکت مذکور پس از مدت‌ها شایعه و گمانی‌زنی هواداران در ماه سپتامبر میلادی به معرفی اثر یاد شده پرداخت.

البته در آن معرفی همه چیز طبق انتظارات پیش نرفت و سیلی از گلایه‌ها و شکایات به دلیل طراحی هنری ضعیف به سوی توسعه دهندگان روانه شد. این مورد همان دلیلی است که یوبی‌سافت انتشار اثر ریمیک خود را از ماه ژانویه یعنی ماه آینده به ماه مارس منتقل کرد؛ از آن زمان تاکنون جزئياتی در مورد آپدیت نسل بعدی برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X و S به میان نیامده بود.

طبق گزارش‌های یکی از کاربران انجمن RestEra، یوبی‌سافت روی فروشگاه خود اشاره کرده است که کاربران کنسول‌های نسل هشتم می‌توانند در آینده به به‌روزرسانی نسل بعدی بازی روی سخت‌افزارهای جدیدتر دسترسی و تجربیاتی جدید کسب کنند. متن منتشر شده در این فروشگاه به صورت زیر است:

بازی مذکور را روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تهیه و بدون پرداخت هزینه اضافی نسخه نسل بعدی آن شامل پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری X را دریافت کنید.

در حال حاضر ما هیچ اطلاعی از مواردی که بهبود خواهند یافت نداریم و اگر مشتاق شنیدن آن هستید، می‌توانید وب‌سایت پارسی‌گیم را دنبال کنید.

منبع: ScreenRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.