بازی Prince of Persian The Sands of Time Remake
مهدی ملکی

بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake دچار تاخیر شد

مهدی ملکی 19 آذر 1399 بدون دیدگاه
1,086 بازدید

مجموعه بازی‌های Prince of Persia جزو آثار بسیار خاصی رده‌بندی می‌شوند که ما بسیار عناوین کمی را در این زمینه دیدیم؛ آثاری سبک به خصوص خود را داشتند و در نسل‌های پیشین خاطرات خوبی را برای بازی‌بازان رقم زدند. در وصف ویژگی‌های دیگر می‌توان این‌طور گفت که استودیوهای یوبی‌سافت به لطف این مجموعه بود که توانستند دست به ساخت جهان‌های Assassin’s Creed و حتی برخی مکانیزم‌های آن مانند پارکور بزنند؛ با اینکه ریمیک نسخه اول این مجموعه می‌توانست تجدید دیدار جالبی باشد، فعلاً‌ باید بیشتر منتظر بمانیم.

بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake قرار بود که در تاریخ 21 ژانویه 2021 میلادی یا همان 2 بهمن سال جاری منتشر شود اما اکنون دچار تعویق شده است و ما باید در تاریخ 18 مارس، 28 اسفند منتظر آن باشیم. استودیو و ناشر این اثر در فیس‌بوک خود تاخیر بازی را تایید کرده و اشاره کرده است که «ما باور داریم این تصمیم درستی است تا مطمئن شویم بازی را گونه‌ای به شما خواهیم رساند که شما از آن لذت ببرید».

پیش از این در ماه سپتامبر میلادی و داخل رویداد یوبی‌سافت Forward بود که ما از ساخت نسخه ریمیک عنوان کلاسیک 2003 از اولین نسخه مجموعه Prince of Persia مطلع شدیم؛ بازی اصلی توسط استودیو‌های Pune و Mumbai یوبی‌سافت توسعه یافته و تبدیل به یکی از بهترین عناوین زمان خود شده بود. با اینکه طبق آن نمایش مسلماً جلوه‌های دیداری بازی دچار بهبود شده بود، اما کارگردان بازی قبلاً تایید کرده است که ما شاهد ارتقاهای بیشتری خواهیم بود.

بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake در حال حاضر برای عرضه روی کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پلتفرم PC در دست توسعه است و کاربران قادر خواهند بود تا به لطف قابلیت Backward در کنسول‌های ایکس باکس سری X/S و پلی استیشن 5 هم به تجربه این اثر مشغول شوند. لازم به ذکر است که برخی شایعات به عرضه بازی مذکور برای سوییچ هم اشاره کرده‌اند ولی یوبی‌سافت هیچ واکنشی به این شایعات نشان نداده است.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.