rainbow-six-siege-next-gen
یحیی رحیمی

برنامه یوبی‌سافت برای حضور Rainbow Six Siege در نسل بعدی کنسول‌ها شرح داده شد

یحیی رحیمی 28 مرداد 1398 بدون دیدگاه
569 بازدید

می توان به جد گفت که بازی Rainbow Six Siege برای مدت طولانی است که محبوبیت خود را میان بازیکنان حفظ کرده است. نسل بعدی کنسول ها از همیشه به ما نزدیک تر است و همین می تواند مشکل بزرگی برای چنین بازی های سرویس مانندی باشد. سوال بزرگ اینجاست که بعد از عرضه کنسول های جدید سونی و مایکروسافت، چه اتفاقی برای این بازی خواهد افتاد؟

یکی از مدیران بازی Rainbow Six Siege به نام Alex Karpazis در مصاحبه ای جدید از احتمال انتشار بازی روی نسل بعدی کنسول ها صحبت کرده اتس. به نظر می رسد که یوبی‌سافت می خواهد سالها از این بازی پشتیبانی کند و عرضه نسل بعدی کنسول ها نیز نمی تواند جلوی پیشرفت Rainbow Six Siege را بگیرد. البته مدیر مسابقات جهانی بازی نیز گفته است که می خواهد 10 سال به پشتیبانی از بازی ادامه دهد و تا رسیدن به 100 هیرو، صحبت بازنشستگی را نیز نباید کرد. Alex نیز در این مورد گفته است:

ما اینجایم که برای مدت زیادی بمانیم و البته که می خواهیم بازی را به تعداد زیادی از مردم برسانیم اما فعلا چیزی در این مورد نمی دانیم که اعلام کنیم.

مدیر برندینگ بازی نیز در ماه ژوئن گفته بود که Rainbow Six Siege حتما روی نسل بعدی کنسول ها نیز عرضه خواهد شد و همان جا احتمال انتشار یک دنباله برای بازی را نیز به طور کامل رد کرد. فعلا همه چیز در حد صحبت است و زمان زیادی نیز تا عرضه کنسول های جدید مانده است. آپدیت جدید بازی نیز معرفی شده است و شاهد اضافه شدن 2 هیروی جدید هستیم و همچنین نقفشه های بازی نیز بازطراحی شده اند.

Alex همچنین در جواب به سوال اینکه اگر مدیرعامل یوبی‌سافت نیز یکی از شخصیت های بازی بود، چه توانایی داشت؟ گفته است که یک دکمه به او می دادند و او با فشردن آن هر چه خرگوش در بازی بود را به کشتن می داد! به این معنی که تنها آزارش به خرگوش می رسد.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.