بازی Demon's Souls Remake
مهدی ملکی

سازنده Bloodborne و Demon’s Souls Remake از سونی جدا می‌شود

مهدی ملکی 8 دی 1399 بدون دیدگاه
651 بازدید

مدتی پیش بود که سیاست‌های پشت پرده سونی در حمایت از توسعه دهندگان ژاپنی به باد انتقاد گرفته شد؛ در آن زمان سونی با ارائه دلایل خود اشاره کرد که توسعه دهندگان ژاپنی را فراموش نکرده است؛ با این حال خروج استعدادهای استودیو ژاپن سونی روز به روز شدت بیشتری می‌گیرد. طی این اتفاقات شاهد خروج سازندگان سابق Silent Hill و Gravity Rush بودیم؛ حال یکی از مهره‌های اصلی Bloodborne و Demon’s Souls هم از سونی جدا شده است.

تریوکی توریاما به تازگی در توییتر خود اعلام کرده است که در پایان ماه دسامبر یعنی چند روز دیگر استودیو SIE Japan Studio را ترک می‌کند. اگر مطلع نیستید باید اشاره کرد که تریوکی توریاما در تهیه برخی از بزرگ‌ترین آثار استودیو مذکور نقش کلیدی داشت؛ نام بردن از بازی‌هایی نظیر Bloodborne، Astro Bot Rescue Mission و عنوان تازه عرضه شده Demon’s Souls Remake کافی است تا به نقش تعیین‌کننده «توریاما» پی ببرید.

او هنوز به دوستان و همکاران خود در استودیو Bokeh Games ملحق نشده است یا حداقل ما به طور رسمی اطلاعی در این‌باره نداریم؛ با این حال مسئله مهم همان جدا شدن از استودیو ژاپن سونی و ترک کارگردانی محتوای بعدی Demon’s Souls Remake است که برای کاربران این شرکت، خبر خوش‌حال‌کننده‌ای محسوب نمی‌شود. در زیر نگاهی به پست توییتری او می‌اندازیم:

سازنده Demon's Souls Remakeمن SIE WWS JAPAN Studio را در انتهای ماه دسامبر ترک خواهم کرد. از تمام کاربرانی که استودیو ژاپن را تا به حال حمایت کرده‌اند تشکر می‌کنم! من باز هم به مواجه شدن با چالش ساخت بازی‌های جدید در شرکت خودم ادامه خواهم داد و از شما می‌خواهم که باز هم به پشتیبانی از من ادامه دهید.

هنوز اخبار موثقی پیرامون دلایل نارضایتی این افراد منتشر نشده اما تجربه نشان داده است که دیر یا زود همه ‌چیز علنی می‌شود. باید منتظر بود و دید که توریاما در چه سمتی حرکت خواهد کرد و استعدادهای خود را روی چه پروژه‌ای صرف می‌کند.

منبع: Gaming BBloodborneolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.