Death-Stranding-Norman
یحیی رحیمی

جزئیاتی از که تریلر جدید Death Stranding فهمیدیم: Sam Bridges چه کار می کند؟

یحیی رحیمی 31 مرداد 1398 بدون دیدگاه
635 بازدید

حضور بازی Death Stranding در نمایشگاه Gamescom 2019 فوق العاده بود و شاهد یک گیم پلی فوق العاده از بازی نیز بودیم و شبیه فیلم های علمی تخیلی بود و ویژگی های عجیبی نیز شخصیت اصلی مشاهده کردیم و جالب است که Geoff Keighley نیز در بازی حضور دارد. به نظر می رسد که یک تریلر دیگر نیز از بازی وجود داشته است که تنها در غرفه بازی پخش شده است و اطلاعات بیشتری از شخصیت Sam Bridges منتشر شده است.

بر اساس گفته IGN، این تریلر در دفتر کاری Oval روایت می شود که دو شخصیت در آنجا می خواهند Sam را متقاعد به پیوستن به هدفشان کنند. آن‌ها می خواهند تمامی شهرهای ایالات متحده آمریکا را به یکدیگر متصل کنند. این تریلر Norman Reedus را در نقش Sam، Tommie Jenkins را در نقش Die-Hardman و Lindsey Wagner را در نقش Amelie نشان می دهد.

به نظر می رسد که کاراکتر Amelie پیر نمی شود و تلاش دارد که بقیه را به سمت این شبکه اتصال بین شهرها بکشاند و البته او مدیر این کشور مجهول است که همان البته آمریکاست. در ادامه می بینیم که او توسط Homo Demens گیر افتاده است و او را گروگان گرفته اند و در تلاش است که با شخصیت های دیگر ارتباط برقرار کند. با توجه به اینکه او گیر افتاده است، می خواهد Sam ماموریتش را به پایان برساند و Sam نیز با استفاده از Q-Pid که یک گردنبند است، شروع به اتصال شهرهای مختلف به هم می کند.

البته در تریلر مشاهده می شود که Sam در آخر پیشنهادی که به او شده است را رد می کند و مشخص نیست که چه چیزی باعث این می شود. باید تا 8 نوامبر و زمان عرضه بازی Death Stranding است منتظر بمانیم. به نظر می رسد که داستان فوق العاده ای عمیقی داشته باشیم و کوجیما البته بازی بیخود نمی سازد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.