بازی Silent Hill 2
مهدی ملکی

کارگردان سابق Silent Hill در حال کار روی یک بازی ترسناک است

مهدی ملکی 5 دی 1399 بدون دیدگاه
643 بازدید

ما اوایل امسال شاهد جدا شدن کیچیریو تویاما، کارگردان سری اصلی Silent Hill از استودیو ژاپن سونی بودیم. او علاوه بر ترک پست خود، مقداری از کارکنان سابق این استودیو را هم با خود همراه کرد. این جدایی‌ها سبب ایجاد گمانه‌زنی‌هایی شد که در نهایت سونی به کاربران اطمینان داد که به توسعه دهندگان ژاپنی اهمیت می‌دهد. با این حال به نظر می‌رسد که پروژه جدید آقای تویاما در دست تولید باشد و سرانجام اخبار جالبی را از آن بشنویم.

فرد مذکور که اکنون در استودیو خودش موسوم به Bokeh Games فعالیت می‌کند، هنوز هم علاقه زیادی به ژانر ترس دارد. طبق گزارش وب‌سایت IGN او اکنون همراه اعضای استودیو جدید خود مشغول توسعه یک اثر ترسناک است که در ابتدا تنها برا پلتفرم PC منتشر خواهد شد. با این حال احتمال عرضه آن برای پلفترم‌های دیگر هم در نظر گرفته می‌شود و تنها زمان مشخص‌کننده شرایط آینده خواهد بود. زمانی که اولین تاسیس استودیو اعلام شد، برخی از تصاویر مفهمومی برای عموم کاربران به نمایش درآمد که گمانه‌زنی‌ها را در مورد ساخت یک بازی ترسناک آغاز کرده بود.

silent-hill

به هر حال چه ما از جدایی او خوش‌حال باشیم یا خیر، سازنده سری Silent Hill می‌تواند اثر شاخصی را در سبک ترس به بازیبازان عرضه کند. در حال حاضر بازی در مراحل اولیه توسعه خود به سر می‌برد و غیر از عنوان آن، چیز زیادی برای معرفی وجود ندارد؛ بنابراین احساس می‌شود که تا دو سال آینده اخبار خاصی را در این زمینه نشنویم. اعضای این استودیو پیش‌تر تایید کرده‌اند که بازی برای عرضه در سال 2023 برنامه‌ریزی شده است، در نتیجه با توجه به ناشری که وظیفه تامین مالی آن را به عهده می‌گیرد، احتمال تغییر پلتفرم‌های مقصد وجود دارد.

طی سالیان اخیر عرضه بازی‌های ترسناک همانند گذشته پیش نمی‌رود و شاید بتوان انتظار داشت که نسل نهم، نسل بازگشت به ریشه‌ها باشد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.