XboxOneS
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه و قیمت کنسول Xbox One S All Digital لو رفت

یحیی رحیمی 26 فروردین 1398 بدون دیدگاه
902 بازدید

در طول چند ماه گذشته، شایعاتی در مورد یک نسخه بدون دیسک و دیجیتالی از کنسول Xbox One S به نام All Digital Xbox One S شنیده ایم و به نظر می رسد که شایعات رنگ واقعیت به خود گرفته اند و همین امسال شاهد عرضه این کنسول به بازارهای جهانی خواهیم بود.

همان طور که شاید بدانید، این کنسول هیچ گونه درایو نوری ندارد و در نتیجه همه چیز را باید مستقیم از اینترنت دریافت کرد. حالا به تازگی مشخصات و تاریخ عرضه این کنسول لو رفته است و تقریبا آن چیزهایی که در مورد این کنسول حدس می زدیم نیز واقعی از آب در آمدند.

اول از همه باید بگوییم که کنسول All Digital Xbox One S روز هفتم ماه مه میلادی با قیمت 230 یورو یا 250 دلار عرضه خواهد شد. حافظه داخلی این کنسول بدون دیسک نیز یک ترابایت خواهد بود که در کنسول های مشابه نیز همین حافظه را شاهد هستیم. در این تصویر می توانید درک بهتری از مشخصات کلی دستگاه پیدا کنید.

مایکروسافت قول داده است که این کنسول همراه بازی های ماینکرفت، Sea of Thieves و Forza Horizon 3 عرضه شود و در نتیجه می توان در کنار قیمت دوست داشتنی آن، چند بازی رایگان را نیز دریافت کرد. البته قیمت دستگاه کمی مورد بحث بوده است و عده ای باور دارند که 250 دلار برای این کنسول زیاد است. شاید قیمت 200 دلار منطقی تر باشد.

این در حالی است که می توان نسخه های ریفرش بید شده Xbox One S را با قیمت بسیار پایین تری خریداری کرد. البته می توان درک کرد که سه بازی نیز در ابتدا روی کنسول نصب خواهد بود اما هیچ کدام از آن‌ها نیز چندان برجسته نیستند. شاید شش ماه یا یک سال عضویت رایگان در سرویس Xbox Game Pass گزینه بهتری برای خریداران بود و به این شکل افراد بیشتری به سمت آن جذب می شدند.

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.