وب‌سایت Game Informer 2020
مهدی ملکی

بهترین بازی‌های 2020 وب‌سایت Game Informer مشخص شد

مهدی ملکی 7 دی 1399 بدون دیدگاه
505 بازدید

صحبت کردن از برترین بازی‌ها سال همیشه مسئله‌ای بسیار دشوار محسوب می‌شده است؛ برای مثال ما شاهد نسل هفتم بازی‌های ویدیویی بودیم که سالانه بیش از 10 بازی تاریخ‌ساز روانه بازار می‌شدند و هر کدام به تنهایی در زمینه‌های تاثیرگذار این رسانه شاهکاری بزرگ به شمار می‌آمدند. این روند در نسل هشتم و سال 2015 هم به اوج خود رسید و باری دیگر یادآور شد که این‌گونه فرایندها هنوز به اتمام نرسیده است؛ روندی که تا به امروز هم ادامه دارد و انتخاب‌های وب‌سایت Game Informer را از همیشه جذاب‌تر کرده است.

وب‌سایت Game Informer به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رسانه‌های بازی‌های ویدیویی تاثیر بزرگی در انتخاب‌های کاربران داشته است. این وب‌سایت علاوه بر پوشش اخبار، با نقد و بررسی و ارائه مجله‌های بازی به یکی از ستون‌های محکم هنر هشتم تبدیل شده است. جدا از این مورد، وب‌سایت‌های جمع‌آوری نمرات مانند متاکریتیک و اوپن کریتیک از همین رو، ضریب بالایی را برای نقد‌های این سایت قرار می‌دهند و تاثیر آن فراتر از تصور بازیکنان پیش می‌رود.

این رسانه اکنون در هنگام ورود به سال جدید میلادی، فهرست بهترین بازی‌های سال 2020 را منتشر کرده است که در رده‌های بالای آن شاهد عناوین خبرساز امسال هستیم. در ادامه می‌توانید بهترین بازی‌های سال 2020 را از نظر نویسندگان وب‌سایت Game Informer مشاهده کنید:

  1. The Last of Us Part 2
  2. Hades
  3. Ghost of Tsushima
  4. Yakuza: Like A Dragon
  5. Ori And The Will of The Wisps
  6. Animal Crossing: New horizons
  7. Assassin’s Creed Valhalla
  8. Half-Life: Alyx
  9. Final Fantasy VII Remake
  10. Immortals Fenyx Rising

همان‌طور که بدیهی است بازی The Last of Us Part 2 که رکورد مراسم The Game Awards برای تعداد نامزدی و جوایز را جابه‌جا کرد، موفق به دریافت عنوان بهترین بازی سال از سوی وب‌سایت Game Informer شده است.

منبع:‌ Game Informer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.