بازی My Time at Portia
مهدی ملکی

بازی رایگان جدید فروشگاه اپیک مشخص شد: My Time at Portia

مهدی ملکی 7 دی 1399 بدون دیدگاه
341 بازدید

اپیک گیمز به عنوان بزرگ‌ترین رقیب استیم سیاست جالبی را برای جذب مخاطبان در مهم‌ترین رویداد سال در پیش گرفته است؛ ارائه 15 بازی رایگان می‌تواند افراد بسیاری را وادار کند تا در تعطیلات حداقل یک‌بار وارد حساب اپیک خود شوند و علاوه بر دریافت بازی مورد نظر که این بار My Time at Portia است، از تخفیف‌های جذاب این فروشگاه هم استفاده کنند.

حال علاوه بر بازی‌های Long Dark، Tropico 5، Play Dead’s Inside، Metro 2033، Cities Skyline، Alien Isolation و موارد غیره، شاهد رایگان شدن بازی My Time At Portia هستیم. این بازی در سال پیش توسط استودیو Pathea Games مراحل نهایی توسعه خود را سپری کرد و توسط ناشر Team17 Digital به بازار عرضه شد.

با وجود عرضه نسبتاً دشوار آن ما با تجربه بدی رو‌به‌رو نشدیم و بازی در زمان انتشار موفق به دریافت 93 درصد نقدهای مثبت از سوی نزدیک به 22000 رای استیم شد.

با این که موفقیت بازی از جانب نظرات مستقیم کاربران تضمین شد ولی روی متاکریتیک به عددی بالاتر از 73 دست نیافت؛ به هر حال انتخاب بر عهده شخص شما است. از آن زمان تاکنون قیمت بازی 30 دلار بوده که همراه تجربه معمولی خود چندین ساعت محتوای اضافه هم ارائه می‌دهد.

My Time At Portia

در حال حاضر بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز مشخص نشده و تایمر صفحه اصلی این خرده فروشی آنلاین در حال سپری کردن زمان معمول خود است. به لطف برخی از موارد فاش شده جدید، انتظار می‌رود که بازی 27 دسامبر یا به عبارتی 7 دی، عنوان A Night in The Woods باشد؛ اثری که از دید کاربران پنهان مانده ولی در نظرات منتقدان موفق‌تر عمل کرده است.

به هر حال بازی My Time at Portia تا حدود ساعت 19:00 امروز در دسترس قرار دارد و اگر شما توانایی دریافت کامل آن را ندارید، می‌توانید با اضافه کردن به لیست دانلود خود در زمان دیگری اقدام کنید.

منبع:‌ Comic Book

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.