بازی‌های Xbox Live Gold
مهدی ملکی

بازی‌های Xbox Live Gold ماه ژانویه مشخص شدند

مهدی ملکی 6 دی 1399 بدون دیدگاه
308 بازدید

شرکت مایکروسافت در ارائه سرویس‌های اشتراکی ید طولانی دارد؛ در حقیقت اولین شرکتی که آغاز به دریافت هزینه جهت مهیا ساختن حالت چند نفره کرد، شرکت مذکور بود که منجر به شکل‌گیری یک روند تازه در دنیای بازی‌های ویدیویی شد. این شرکت به تازگی بازی‌های جدید سرویس Xbox Live Gold برای عرضه در ماه ژانویه را مشخص کرده است؛ بازی‌هایی که برای بالا بردن ارزش شیوه اشتراکی در تجربه حالت آنلاین بسیار کارساز واقع شده است. در ادامه نگاهی به این عناوین خواهیم داشت.

از ابتدای سال نو میلادی یعنی 1 ژانویه یا به عبارت دیگر 12 دی ماه کاربران قادر خواهند بود تا به بازی ماجراجویی ترسناک Little Nightmares و the King of Fighters دسترسی داشته باشند. در این تاریخ عناوین سابق سرویس Xbox Live Gold از دسترس خارج می‌شوند در حالی که باقی بازی‌های ماه پیش تا تاریخ 16 ژانویه یا به عبارتی 27 دی‌ماه در دسترس باقی خواهند ماند. در نهایت در ادامه ماه شاهد عرضه رایگان بازی‌های Dead Rising و Breakdown هم خواهیم بود.

بازی Xbox Live Goldاین عناوین تماماً جایگزین بازی‌های ماه دسامبر خواهند شد؛ بازی‌هایی نظیر Saints Row: Gat Out Of Hell و The Raven Remastered که پیشنهادهای دلربایی به نظر می‌رسیدند. جدا از عناوین مذکور ما شاهد عرضه رایگان Bleed 2،  Stacking و چهار بازی دیگر هم بودیم که هنوز هم زمان برای دریافت و یا اضافه کردن به فهرست بازی‌ها هست. کاربران قادر هستند تا پیش از فرا رسیدن سال نو میلادی در تاریخ 1 ژانویه یا همان 12 دی به تکلیف آثار گذشته برسند.

با وجود این که شاید مایکروسافت در ارائه سرویس‌های خود خیلی خوب عمل کند اما به نظر می‌رسد که از زمان سرپا شدن ایکس باکس گیم‌پس، سروس پیشین آن‌ها موسوم به Xbox Live Gold از تمرکز کمتری برخوردار شده است. در هر صورت باید منتظر بود و دید که در ماه‌های پیش رو که وارد سالی جدید می‌شویم، مایکروسافت به کدام سو حرکت می‌کند.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.