Xbox Live Gold
مهدی ملکی

بازی‌های Xbox Live Gold ماه دسامبر مشخص شدند

مهدی ملکی 6 آذر 1399 بدون دیدگاه
343 بازدید

هر ماه طبق معمول، بازی‌های سرویس اشتراکی ایکس ‌باکس برای مشترکین Gold منتشر می‌شود. این سرویس که با نام Xbox Live Gold شناخته می‌شود، در کنار ارائه چند بازی رایگان ماهانه به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از حالت آنلاین بازی‌ها هم بهره‌مند شوند. اکنون بازی‌های ماه بعد مشخص شده‌اند و در بین آن‌ها عناوین جالب توجهی دیده می‌شوند.

بازی‌های ماه دسامبر 2020 میلادی شامل The Raven Remastered، Bleed 2، Saints Row: Gat out of Hell و Stacking خواهند بود. بازی‌های Saints Row: Gat out of Hell و Stacking هر دو از بازی‌های کنسول ایکس‌ باکس 360 محسوب می‌شوند و بر اساس قابلیت Backward می‌توانند به خوبی روی کنسول‌های ایکس ‌باکس سری X و ایکس ‌باکس سری S اجرا شوند. بازی‌های The Raven Remastered و Bleed 2 از جمله عناوینی محسوب می‌شوند که در نسل هشتم منتشر شده‌اند و نسبت به دو بازی قبلی جدیدتر هستند. اگر شما به اشتراک Xbox Live Gold دسترسی داشته باشید، می‌توانید این چهار بازی را به رایگان دریافت کنید.

بازی‌های جدید هر ماه با عناوین پیشین به مقایسه گذاشته می‌شوند. بازی‌های ماه پیش سرویس Gold شامل عناوین Aragami، Full Spectrum Warrior، Lego Indiana Jones: The Original Adventures و Swimsanity بودند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید سه عدد از این عناوین را تا پیش از پایان ماه دریافت کنید و پس از دریافت، تا زمانی که اشترک سرویس Gold را اختیار داشته باشید، صاحب این بازی‌ها هستید.

تاریخ در دسترس قرار گرفتن هر یک از بازی‌های ماه دسامبر در پایین ذکر می‌شود و شما می‌توانید در دریافت آن‌ها درست تصمیم بگیرید و به موقع عمل کنید:

The Raven Remastered: December 1 – December 31
Bleed 2: December 16 – January 15
Saints Row: Gat out of Hell: December 1 – December 15
Stacking: December 16 – December 31

 علاوه بر بازی‌های سرویس Gold ایکس‌ باکس، بازی‌های ماه دسامبر سرویس PS Plus هم تائید شده‌اند که شما می‌توانید به مقایسه عناوین این ماه بپردازید.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.