ps5-xbox-series-x
یحیی رحیمی

مایکل پچتر: فکر نمی‌کنم قیمت همه بازی‌های نسل آینده 70 دلار باشد

یحیی رحیمی 29 مهر 1399 بدون دیدگاه
591 بازدید

با نزدیک شدن به نسل نهم کنسول‌ها، تعدادی از ناشران بزرگ تصمیم به عرضه بازی‌هایشان با افزایش قیمت 10 دلاری هستند. ازجمله آن‌ها می‌توان به بازی NBA 2K21 و Call of Duty Black Ops Cold War اشاره کرد که با قیمت 70 دلار در اختیار کاربران کنسول‌های نسل آینده خواهند بود. اعلام این خبر باعث شد که سونی هم قیمت بازی‌های انحصاری کنسول پلی استیشن 5 را به 70 دلار برساند.

بسیاری باور دارند که نسل نهم بالاخره قیمت بازی‌ها را به 70 دلار خواهد رساند و پس از ثابت ماندن قیمت در دو نسل قبلی، وقت آن است که قیمت اندکی افزایش یابد. بر اساس گفته مایکل پچتر، این اتفاق به‌زودی نخواهد افتاد و اینکه قیمت جدید توسط همه ناشران رعایت نخواهد شد.پچتر در گفتگو با GamingBolt گفته که افزایش قیمت بازی توسط ناشران، کاری غیرضروری است و این افزایش قیمت بستگی به صاحبان کنسول مانند مایکروسافت دارد که به لطف قابلیت Smart Delivery، بازی‌های 70 دلاری را به این زودی‌ها عرضه نخواهد کرد.

Michael Pachterواقعاً این بستگی به فهرست‌بهای کنسول برای بازی‌های جدید دارد. مایکروسافت روند مشخصی با Smart Delivery داشته و گفته که بازی‌های نسل قبلی به‌صورت مجانی در اختیار نسل بعد قرار خواهد گرفت. اگر Smart Delivery مجانی باشد، آنگاه باید قیمت بازی‌های قبلی هم از 60 دلار به 70 دلار افزایش یابد. فکر می‌کنم که قیمت 70 دلاری اعلام‌شده توسط 2K باعث ناراحتی مشتریان خواهد شد. می‌دانم که تورم افزایش‌یافته و قیمت بازی‌ها در طول چند سال اخیر ثابت مانده است اما نکته آن است که صاحبان کنسول هم قیمت 70 دلار را پیشنهاد نداده‌اند و این توسعه‌دهندگان شخص ثالث هستند که 10 دلار به قیمت بازی افزوده‌اند.

فکر نمی‌کنم که این اتفاق بیفتد. باور دارم که ناشران هرکدام روند خاصی در مورد قیمت‌گذاری انتخاب می‌کنند و سونی هم با اعلام قیمت 70 دلار برای بازی Demon’s Souls به کسی کمک نکرد. بعید است که همه ناشران، 70 دلار طلب کنند.

همه‌ی ناشران از قیمت بازی‌های نسل آینده رونمایی نکرده‌اند و مایکروسافت فعلاً همان 60 دلار را در نظر دارد و تعدادی از ناشران قیمت 70 دلار را پیشنهاد داده‌اند که به مذاق طرفداران هم خوش نیامده است. نظر شما در مورد قیمت بازی‌های نسل نهم چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.