متاکریتیک
مهدی ملکی

بدترین بازی‌های سال 2020 بر اساس نمره‌های متاکریتیک مشخص شدند؛ سمت این بازی‌ها نروید

مهدی ملکی 5 دی 1399 بدون دیدگاه
679 بازدید

اگر بخواهیم منطقی صحبت کنیم، 2020 سال بزرگی در تاریخ بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود؛ این سال به تنهایی میزبان حکمرانی برخی از بزرگترین رویدادهای این صنعت بود و با وجود مرگ تدریجی، هنوز هم به پایان خود نرسیده است.

ما می‌توانیم به The Last of Us Part 2 اشاره کنیم که یکی از مورد انتظارترین دنباله‌های تاریخ محسوب می‌شود و به لطف داستان سرایی ناتی‌داگ و اعضای خوش سلیقه‌اش، شاهد یک ماجراجویی فراموش نشدنی بودیم؛ از آن سو Cyberpunk 2077، شاید جزو 5 بازی مورد انتظار تاریخ ربته‌بندی شود که هنوز حقیقتاً شرایط کیفی آن را متوجه نشده‌ایم و در حال هضم تمام اخبار خوب و بدش هستیم.

از سوی دیگر می‌رسیم به شروع نسل نهم که یکی از متفاوت‌ترین روند‌های معرفی و عرضه کنسول‌ها را سپری کرد. به طوری که برای اولین بار در تاریخ، شاهد معرفی دو کنسول نسل بعدی از هر دو شرکت سونی و مایکروسافت بودیم؛ جدای از آن طلسم شکسته شد و هر دو شرکت تولیدکننده کنسول‌های خانگی با قدرتی هر چه تمام‌تر و برنامه‌هایی استوار وارد چرخه عمر جدیدشان شدند.

بنابراین همه‌چیز در این سال به طور متفاوتی پیش رفت ولی آیا فقط خوبی بود و خوشی؟ در واقع نام بردن از بیماری کرونا می‌تواند نصف بار مثبت خبر را از بین ببرد اما در این‌جا مقصود ما این نیست؛ در حقیقت برخی از بازی‌ها هم طی سال 2020 میلادی عرضه شدند که اصلاً قابل تجربه نیستند و تمام تلاش دیگر سازندگان در «هنر» جلوه دادن این صنعت را خدشه‌دار می‌کنند. ما در زیر به 10 اثری اشاره می‌کنیم که پایین‌ترین امتیازها را در وب‌سایت متاکریتیک ثبت کرده‌اند و با اکثر معیارها، کیفیت قابل قبولی را ارائه نداده‌اند.

Tiny Racer (Switch)

XIII Remake (Xbox One)

Dawn of Fear (PS4)

Fast & Furious Crossroads (PC)

Arc of Alchemist (Switch)

Remothered: Broken Porcelain (PC)

Tamarin (PS4)

Street Power Soccer (PS4)

Gleamlight (Switch)

The Elder Scrolls: Blades (Switch)

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.