دانلود بازی XIII برای PS4
دانلود بازی XIII برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی XIII برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 27 آبان 1399 بدون دیدگاه
3,404 بازدید

دانلود بازی XIII برای پلی استیشن 4

ریمستر واژه‌ای بود که در نسل هشتم کنسول‌ها خود را نشان داد و بیشترین میزان بازسازی و ریمستر بازی‌های کلاسیک و قدیمی را در این نسل شاهد بودیم. اخیراً استودیو PlayMagic به بازسازی یک شوتر بسیار قدیمی به نام XIII پرداخته و شرکت Microids هم آن را روانه بازار کرده است. این بازی اولین بار در سال 2003 برای کنسول پلی استیشن 2 و رایانه‌های شخصی عرضه شد و یکی از شوترهای موفق آن زمان بود که بر اساس یک کتاب مصور بلژیکی ساخته‌شده بود و استایل طراحی آن‌هم به شکل کارتونی بود. این بازی اخیراً موردبازسازی قرارگرفته و با جلوه‌های بصری زیبا و چشم‌نواز به میان نسل جدیدی از گیمرها برگشته است.

بازی XIII به پنج جلد اول داستان مصور به همین نام می‌پردازد و پلات آن برگرفته از اتفاقاتی است که در طول این چند جلد دیده‌ایم. فضای بازی به گروهی از تبه‌کاران و تروریست‌ها اشاره دارد که به دنبال حذف دولت آمریکا و سقوط آن‌ها هستند. داستان بازی از شهر نیویورک شروع می‌شود و شخصیت اصلی بازی را می‌بینیم که تیرخورده و به دشت زخمی شده است. ضربه‌ای که به او واردشده باعث فراموشی شده و خاطرش نیست که چرا تیرخورده و چگونه فرار کرده است. به‌زودی می‌فهمد که یک خال‌کوبی روی پشتش دارد و این رقم XIII است که زندگی‌اش با آن گره‌خورده است. پس‌ازآنکه حمله‌ای جدی به سمت او می‌شود، تازه می‌فهمد که او قاتل حرفه‌ای است و پس از دستگیری‌اش به اتهام قتل رئیس‌جمهور، با گذشته‌اش آشنا می‌شود. داستان بازی بر اساس کلیشه‌های موجود در فیلم‌های اکشن دهه 80 میلادی پیش می‌رود و توانایی سرگرم کردن شما برای چند ساعت را دارد.

گیم پلی یکی از نکات قوت بازی XIII است که بر اساس المان‌های مخفی‌کاری و اکشن ساخته‌شده است. به‌طور کل 34 مرحله وجود دارند که در 13 فصل جا گرفته‌اند تا استایل کتاب کمیک حفظ شود. بیش از 16 نوع سلاح مختلف مانند بازوکا و یوزی وجود دارند که باعث شده گیم پلی جان بگیرد. بخش مولتی پلیر هم در بازی وجود دارد که قابلیت پشتیبانی از 16 بازیکن را دارد و مودهای مانند مختلفی مانند Deathmatch و Capture the Flag دیده می‌شوند. تیم توسعه‌دهنده تلاش زیادی برای ارائه یک بازسازی رضایت‌بخش به خرج داده که تا حدودی موفق بوده اما اشکالاتی هم در بطن آن دیده می‌شوند که امیدواریم با آپدیت‌های بعدی اصلاح شوند. در این سبک نگاهی به بازی‌های Metro Exodus و Serious Sam 4 بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی XIII با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

XIII is a remake of the cult first-person action game that was initially released in 2003. You play as “XIII”, a man without an identity, in a solo campaign with numerous twists and turns. Inspired by the eponymous graphic novel, the game features a completely reinvented and unique cel-shading design. In XIII, players can also take part in fierce multi-player fights. The country remains in a state of shock following the assassination of President Sheridan. You wake up, wounded and with amnesia, on a deserted beach on the east coast. The only clues as to your identity are a tattoo of the number XIII near your collarbone and a locker key. Even though your memory is failing, you discover that you have the reflexes of a highly trained professional fighter. You set off in search of your past, discovering that you played a role in the murder of the President of the United States of America, and revealing the most astounding conspiracy ever hatched in the country’s history.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 21.2 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.