بازی Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

به‌روزرسانی 1.06 بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد؛ حل مشکل سیو

مهدی ملکی 5 دی 1399 بدون دیدگاه
773 بازدید

یکی از اصلی‌ترین دلایل افت نمرات در بازی Cyberpunk 2077 مطمئناً مربوط به مشکلات فنی آن است. بنابراین عجیب نیست که بسیاری از کاربران منتظر اقدامات CD Projekt Red هستند تا تجربه آن‌ها را بهبود ببخشد. مدتی پیش به‌روزرسانی 1.05 بازی مذکور در دسترس قرار گرفت که نتوانست تمام مشکلات آن را حل کند؛ برای مثال مشکل فایل های سیو 8 مگابایتی هنوز هم وجود دارد و اگر شما آخرین به‌روزرسانی را دریافت کنید، دیگر به ایراد یاد شده برخورد نخواهید کرد.

اکنون به‌روزرسانی نسخه 1.06 در دسترس تمام کاربران کنسول‌های خانگی و پلتفرم PC قرار گرفته است. برجسته‌ترین مشکلی که طی این به‌روزرسانی رفع می‌شود، مربوط به سیوهای بازی است. قبل‌تر خریداران این بازی گزارش داده بودند که با رسیدن حجم فایل‌های سیو به 6 مگابایت، سرعت بارگذاری آن کاهش می‌یابند و در صورت رسیدن به 8 مگابایت، تمام پیشرفتشان از بین می‌رود. البته باید اشاره کنیم که این مورد فقط برای نسخه PC بازی رخ می‌داد و سیو‌های معیوب دیگر قابل بازگردانی نیستند.

بازی Cyberpunk 2077
به‌روزرسانی پیشین نتوانست به وعده‌های خود عمل کند؛ آیا به‌روزرسانی جدید Cyberpunk 2077 می‌تواند ادعاهای CD Projekt Red را به حقیقت تبدیل کند؟

علاوه بر بهبود ذکر شده، برخی از کرش‌کردن‌های بازی نیز رفع شده و مدتی هم روی ارتقای پایداری این اثر زمان سپری شده است؛ کرش‌کردن‌های ناگهانی از جمله مشکلات شایع در نسخه‌های کنسولی بازی به شمار می‌رود که ظاهراً مقداری از وضع اسف‌بار سابق را از دست داده‌اند.

به‌روزرسانی پیشین هم در متن تغییرات خود، رفع مشکلات پیشین و باگ‌ها بازی را صراحتاً اعلام کرده بود با این حال ما هنوز هم شاهد این موارد هستیم و باید امیدوار بود که آپدیت حال حاضر به وعده‌های خود عمل کند.

بازی Cyberpunk 2077 مدتی پیش برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پلتفرم PC منتشر شد؛ با وجود این که نسخه مخصوص نسل نهم در سال 2021 عرضه می‌شود اما کاربران به لطف قابلیت Backward قادر به تجربه آن روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X و S هستند.

منبع:‌Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.