xbox-game-studios-logo
یحیی رحیمی

مایکروسافت به دنبال خرید یک استودیو بازی سازی لهستانی است

یحیی رحیمی 4 دی 1398 بدون دیدگاه
458 بازدید

مایکروسافت به طرز عجیبی در حال خرید استودیوهای جدید در یک سال و نیم گذشته بوده است و این به دلیل آن است که می خواهند روی تولید محتوا تمرکز کنند. به نظر می رسد که ردموندی ها هنوز کار به خدمت گرفتن استودیوها را تمام نکرده اند و گزارش های اخیر حاکی از یک سری فعالیت های جدید است. بر اساس یک سری شایعات، مایکروسافت به دنبال خرید یک استودیو ساخت بازی لهستانی است.

فیلم ساز لهستانی به نام Borys Niespielak که اخیرا یک مستند در مورد بازی We Are Alright ساخته است، در جدیدترین پادکست خبری خود گفته است که مایکروسافت اخیرا در لهستان مشغول فعالیت است و به دنبال سرمایه گذاری روی یک سری استودیوهای قابل خرید است. او گفته است که Xbox حداقل با یک استودیو بازی سازی صحبت کرده است اما مشخص نیست که آن را خریداری کرده است یا خیر.

یکی از استودیوهای لهستانی که اسمش سریعا به ذهن می آید، CD Projekt RED است که سازنده سری بازی The Witcher و همچنین Cyberpunk 2077 است. همچنین Techland نیز در همین کشور مشغول فعالیت است اما باید گفت که این دو استودیو فوق العاده بزرگ هستند و خرید آن‌ها برای مایکروسافت خرج زیادی خواهد داشت. همچنین این دو بعید است که پیشنهاد خرید را قبول کنند.

استودیو Blooper Team نیز که سازنده بازی Blair Witch است نیز در همین کشور قرار دارد اما مایکروسافت علاقه ای به خرید شرکت هایی که سهامشان عرضه شده است ندارد. می توان People Can Fly را در نظر داشت که اخیرا در ساخت بازی Gears of War: Judgment به مایکروسافت کمک کرده بود.
فعلا مشخص نیست که مایکروسافت به دنبال چه می گردد اما فیل اسپنسر اخیار گفته بود که ممکن است استودیوهای بیشتری در آسیا خریداری شوند. باید دید که در آخر چه اتفاقی خواهد افتاد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.