بازی Marvel's Spider-Man Miles Morales
مهدی ملکی

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به فروش 663000 واحدی دست یافته است

مهدی ملکی 3 دی 1399 بدون دیدگاه
939 بازدید

سونی طی سالیان اخیر عملکرد بسیار درخشانی را در تولید و عرضه آثار انحصاری دنبال کرده است؛ علاوه بر اینکه مجموعه‌های محبوبی نظیر God of War به بهترین شکل خود پیش رفته‌اند، این غول ژاپنی در کلید زدن سری‌های جدید هم استعداد فراوان دارد. یکی از این مجموعه‌های جدید، بازی‌های Marvel’s Spider-Man به شمار می‌آید که تاکنون دو نسخه از آن منتشر شده و ظاهراً نسخه جدیدتر آن به نام Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز عملکرد خوبی در فروش داشته است.

پیش از این طی گزارش‌های موسسه SuperData به اطلاع شما رساندیم که بازی‌های Call of Duty Black Ops Cold War و Assassin’s Creed Valhalla عملکرد خارق‌العاده‌ای در ثبت آمار فروش خود داشته‌اند. اکنون دیگر گزارش‌های این موسسه مشخص کرده که بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales طی ماه نوامبر میلادی موفق به فروشی 663000 واحدی روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و 5 شده است.

با اینکه فروش نسخه دوم این سری نسبت به Marvel’s Spider-Man کمتر محسوب می‌شود اما در مقایسه با Uncharted: The Lost Legacy که آن هم یک عنوان spin-off از مجموعه خود است، در جایگاه بهتری قرار دارد.

بازی World of Warcraf: Shdowlands که پیش از این به فروش دیجیتال آن پرداخته‌ بودیم نیز یکی از بهترین عملکردها را ثبت کرده است. به طوری که درآمد ماهانه و بازیکنان آن از سال 2008 و 2010 به بیشترین مقدار خود رسیده است و هنوز هم پیش می‌رود. این نسخه موفق شده است با جذب 50 درصد درآمد و 34 درصد بازیکن بیشتر نسبت به بسته توسعه دهنده سال 2018 یعنی Battle for Azeroth یک آمار فراموش نشدنی از خود بر جای بگذارد.

به هر حال با شروع همه‌گیری بیماری کرونا، صنعت بازی‌های ویدیویی جدای از مشکلاتی که در راه تولید و عرضه محصولات و بازی‌های خود می‌بیند ولی جزو معدود کسب‌وکارهایی است که با قدرت هر چه تمام پیش می‌رود و تحت تاثیر زیان‌های مالی آن قرار نگرفته است.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.