یحیی رحیمی

بیشترین بازی های جستجو شده کنسول PlayStation 5: هورایزن جدید و Resident Evil Village

یحیی رحیمی 2 تیر 1399 بدون دیدگاه
655 بازدید

رویداد معرفی بازی های کنسول PlayStation 5 خوشبختانه هیچ کم و کسری از جانب بازی نشان نداد. شاهد عنوان های بزرگ و محبوبی همچون Horizon بودیم و البته یک سری بازی های مستقل از سوی استودیوهای شخص ثالث را هم مشاهده کردیم. بازی های متعددی معرفی شدند اما کدام یک از این بازی ها بیشتر از همه توجه طرفداران را جذب کرده اند؟

خوشبختانه اطلاعات موتور جستجوی گوگل این سوال ما را جواب می دهد. دانیل احمد که یکی از تحلیل گران شرکت Niko Partners است در حساب توییتر خود از بیشترین بازی های جستجو شده کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کرده است. با توجه به این توییت باید گفت که بازی Horizon Forbidden West بیشترین تعداد جستجو را نسبت به بازی های دیگر داشته است. این دنباله شگفت انگیز پیشرفت بسیار زیادی نسبت به نسخه اول خود داشته است.

در ادامه لیست می توان بازی های انحصاری دیگری همچون Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و همچنین Demon’s Souls را مشاهده کرد. اما در مورد بازی های مولتی پلتفرم که انحصاری کنسول جدید نیستند، این بازی جدید Resident Evil Village است که صدر جدول را به دست گرفته است و در ادامه نیز بازی Hitman 3 یافت می شود.

بدون شک بازی های Horizon و رزیدنت اویل 8 بهترین نمایش را در طی رویداد معرفی کنسول PS5 داشتند و لایق قرار گرفتن در صدر جدول هستند. جالب است که بازی شگفت انگیزی چون Ratchet and Clank: Rift Apart حتی در لیست نیز دیده نمی شود و همین جای تعجب دارد. این آمار می تواند برنامه ریزی تبلیغاتی کمپانی ها را کاملا تحت تاثیر قرار دهد. نظر شما چیست؟

بیشترین بازی های انحصاری جستجو شده:

1. Horizon: Forbidden West
2. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
3. Demon’s Souls
4. Gran Turismo 7
5. Project Athia

بیشترین بازی های مولتی پلتفرم جستجو شده:

1. Resident Evil Village
2. Hitman 3
3. Pragmata
4. Little Devil Inside
5. BugSnax

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.