دانلود بازی Synthetik Legion Rising برای PC
دانلود بازی Synthetik Legion Rising برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Synthetik Legion Rising ULTIMATE برای PC

پارسی گیم 3 دی 1399 بدون دیدگاه
6,565 بازدید

دانلود بازی Synthetik Legion Rising ULTIMATE برای کامپیوتر

هر چه تکنولوژی بیشتر پیشرفت می‌کند، کار انسان ها کم‌رنگ‌تر شده و به‌نوعی حذف می‌شود. در حال حاضر کارخانه‌های بسیاری وجود دارد که درگذشته با نیروی انسانی فعال بودند اما اکنون ماشین‌آلات هوشمند و ربات‌هایی با هوش مصنوعی جایگزین آن‌ها شده و به‌نوعی کاملاً مکانیکی شده‌اند. سال 1982 بود که لری دمار و اوژن جارویس بازی‌ای به نام Robotron را منتشر کردند. گیم پلی بازی به‌نوعی طراحی شده بود که بازیکنان باید در برابر انبوهی از ربات‌هایی که قصد نابودی بشریت را داشتند، قرار می‌گرفتند. اکنون و در سال 2020 بازی تحت عنوان Synthetik Legion Rising معرفی شده است که به‌نوعی باید گفت طراحان آن، ایده خود را از بازی قدیمی به دست آورده و با عناصر جدید ترکیب نموده است. توسعه‌دهندگانی از استودیو Flow Fire Games طراحی بازی را بر عهده داشته و محصول نهایی را کمپانی WhisperGames برای علاقه‌مندان به ژانر اکشن منتشر ساخته است. شرکتی با نام Kaida Corporation قصد دارد تا به‌واسطه سلاح‌ها و نیروهای مختلف، بشریت را به‌صورت کامل از روی زمین محو کند اما شما در اینجا هستید تا نقشه‌های آن‌ها را نقشه بر آب کنید.

اگر کمی دیر عمل کنید، ممکن است هر لحظه قلب تپنده Armageddon فعال شود و این کار موجب نابودی بشریت از روی زمین خواهد شد. شرکت Kaida لشکری از ربات‌هایی تشکیل داده که با هوش مصنوعی آن‌ها را کنترل می‌کند، آن‌ها به‌واسطه این لشکر زرهی قصد دارند تا اهداف شوم خود را نهایی کنند. این امکان در گیم پلی فراهم شده تا بتوانید به‌صورت اشتراکی با یکی دیگر از دوستان خود مأموریت‌ها را به پایان برسانید در غیر این صورت، SYNTHETIK به شما یک زندگی و فرصت برای مبارزه خواهد داد اما اگر از خود مراقبت نکنید، با وجود دشمنان بسیاری که در هر صحنه پیش رویتان ظاهر خواهند شد، آن را به‌سادگی از دست می‌دهید.

نمایی که شما می‌توانید به‌واسطه آن محیط بازی را مشاهده کرده و شخصیت اصلی را به سمت پیروزی کنترل کنید، از بالابه‌پایین است. انواع مختلفی از سلاح‌ها و تجهیزات هجومی و دفاعی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای انجام هرکدام از مأموریت‌ها استفاده کنید. البته برخی از موارد را می‌توانید در محیط بازی کشف کرده و از آن‌ها بهره‌مند شوید. باید توجه داشت که هرکدام از سلاح‌ها، اثرات و قابلیت مخصوصی را در نبرد با دشمنان به بازیکن ارائه خواهند کرد، پس بهتر است در هر مأموریت به سلاحی که انتخاب می‌کنید توجه بسیار نمایید تا با شکست روبه‌رو نشوید.

نبردها که در آینده شکل‌گرفته‌اند، شامل ربات‌ها و ماشین‌آلات جنگی بسیار پیشرفته‌ای خواهند بود که ممکن است کار شما را در پیشروی و رسیدن به رئیسان شرکت Kaida سخت کنند اما جای نگرانی نیست چرا که شما می‌توانید از میان 8 کلاس مختلف از مبارزان با ویژگی‌های خاص انتخابی داشته باشید و به‌عنوان یک Riot Guard، Breacher، Sniper، Assassin، Raider، Heavy Gunner، Engineer یا Demolisher بازی کنید. هرکدام با تخصص‌های ویژه، سلاح‌های منحصربه‌فرد، مزایا و امتیازات خاص خود می‌توانند بازیکنان را همراهی کنند. به‌واسطه به‌روزرسانی شخصیت‌ها، می‌توان به قدرت و توانایی‌های بیشتری دست پیدا کرد. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Empire of Sin و Cloudpunk را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Synthetik Legion Rising با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3, Vista or higher
Processor: Intel Celeron G1820 2.7 GHz / AMD FX 8320 3.5 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 460, Radeon HD 5770, 768 MB Vram
DirectX: Version 11
Storage: 600 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP SP3, Vista or higher
Processor: Intel Core i3-4160 3.6 GHz / AMD QC A8-7670K 3.6GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560+ Series, Radeon R9 270+
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 600 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Fight against relentless opponents and unforgiving bosses encased in ever-changing environments. Master the uniquely deep and satisfying weapon mechanics and the unprecedented amount of customization. Discover a seemingly unending amount of weapons, items, perks and character upgrades. Join the fight alone or through 2-player online co-op, but be careful, death is permanent!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.