دانلود بازی Pharaoh A New Era برای PC
دانلود بازی Pharaoh A New Era برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pharaoh A New Era برای PC

پارسی گیم 2 اسفند 1401 2 دیدگاه
8,798 بازدید

دانلود بازی Pharaoh A New Era برای کامپیوتر

نسخه اورجینال بازی Pharaoh چیزی حدود 25 سال پیش در بازار عرضه شده. این بازی یکی از اولین و محبوب‌ترین آثار ژانر شبیه ساز شهرسازی و مدیریت آن بود که مسیر خیلی فرنچایزهای دیگر را باز کرد. حال این بازی برگشته است. در این بازسازی 4K با رابط کاربری مدرن، خلق یکی از بزرگ‌ترین تمدن‌هایی را که جهان تاکنون دیده است را رهبری کنید. بناهای تاریخی بسازید، جمعیت خود را از طریق صدها ساعت گیم پلی مدیریت کنید و 4000 سال تاریخ را از طریق بیش از 50 مأموریت کاوش کنید.

بازی Pharaoh A New Era از زاویه دید ایزومتریک دنبال می‌شود. قوانین آن نیز شبیه به اکثر بازی‌های شهرسازی است که پیش از این مشاهده کردید. شما باید در ابتدا با منابعی محدود برای جمعیت تحت کنترل خود خانه‌هایی ساخته، سپس ساختمان‌هایی خلق کنید که با به‌کارگرفتن نیروهای انسانی، به گسترش جمعیت و قابلیت‌های شهر کمک کنند. برای راضی نگه داشتن مردم شهر، باید زنجیره‌های غذایی تولید کنید تا ساکنین گرسنه نمانند. رشد و پیشرفت تمدن مصر باستان به دقت و استراتژی شما بستگی دارد.

مشخصه اصلی Pharaoh این است که در مصر باستان می‌گذرد، بنابراین شهروندان شما چیزهایی مانند سفالگری، سرگرمی و شعبده بازی، طبیبان و کشیشان در خیابان‌های آفتابی را می‌خواهند. در این بازسازی می‌توانید روی آن‌ها زوم کنید تا دارایی‌های دوباره ترسیم شده را با جزئیات ببینید. کشیش‌ها بسته به اینکه به کدام خدا خدمت می‌کنند، لباس‌های متفاوتی می‌پوشند. گرافیک به‌روزرسانی شده و جلوه‌های بصری فوق‌العاده از دیگر دلایلی است بازی Pharaoh A New Era یک بازسازی درجه یک است.

بازی Pharaoh A New Era عنوانی در سبک مدیریت شهرسازی و استراتژیک است. شما کنترل یک شهر مصری کوچک را به دست گرفته و به‌مرورزمان باید آن را تبدیل به یک تمدن عظیم باستانی کنید. این بازی در اصل نسخه بازسازی شده عنوانی قدیمی‌تر است که با گرافیک زیبا و رابط کاربری ساده‌تر آمده تا برای گیمرهای جدید نیز خودنمایی کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Alchemy Garden و The Wandering Village را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Pharaoh A New Era برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-9600K or AMD Ryzen 5 3600XT
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450, 1 GB or AMD Radeon HD 5750, 1 GB or Intel HD Graphics 630
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-9700K or AMD Ryzen 7 3800XT
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 1030, 2 GB or AMD Radeon RX 460, 2 GB or Intel HD Graphics 630
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Immerse yourself in the history of Ancient Egypt with 50 missions and over 100 gameplay hours in Pharaoh: A New Era, a remake of Pharaoh (and the expansion Cleopatra: Queen of the Nile), one of the best city builders from the golden age of Sierra Entertainment. Stone by stone, build your city and manage all aspects of its development to ensure it prospers and makes you a powerful and revered Pharaoh.
Develop your city by cultivating the fertile lands along the banks of the Nile valley. Erect the iconic monuments of Ancient Egypt, including the pyramids, the Sphinx and the Lighthouse of Alexandria. Build temples and mausoleums to help manage all aspects of your city’s health and culture as well as the predominant polytheistic religion of the time.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    mostafa

    مهمان

    سلام فایل از زیپ خارج نمیشه و ارورر میده مشکل از کجاست ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mostafa

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز پارت خراب رو با نرم افزار winrar تعمیر « repair» کنید