بازی Marvel's Spider Man
مهدی ملکی

احتمال دارد که بازی Marvel’s Spider-Man Remastered به طور مجزا هم عرضه شود

مهدی ملکی 1 دی 1399 بدون دیدگاه
1,813 بازدید

بازی Marvel’s Spider-Man یکی از باکیفیت‌ترین آثار نسل هشتم بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود که به خوبی لذت تار انداختن در آسمانخراش‌های نیویورک و تخیل بسیاری از کاربران را به حقیقت تبدیل کرد. زمانی که Marvel’s Spider-Man Remastered معرفی شد،‌ ما می‌توانستیم از همان موقع هم کیفیت شگفت‌انگیز بافت‌ها، نورپردازی‌ها و یک تجدید دیدار دوباره را ببینیم. با این حال سونی این نسخه را تنها در اختیار کاربرانی قرار داد که نسخه ویژه بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را تهیه کردند اما به نظر می‌رسد که این شرایط اینگونه باقی نماند.

با اینکه نسخه بهبودیافته اولین ورودی سری به طور جداگانه قابل خرید نیست، ما می‌توانیم شاهد رخ دادن این اتفاق باشیم. به تازگی صفحه اصلی بازی Marvel’s Spider-Man Remastered در وب‌سایت‌های بریتانیا و ایالات‌متحده پلی استیشن، ‌گزینه‌ای را در اختیار کاربران قرار داده است که اجازه می‌دهد بازی را به صورت جداگانه تهیه کنند. این گزینه مدتی بعد غیرفعال شد اما کاربران اینترنت به سرعت آن را ثبت کردند.

بازی Marvel's Spider Man Remasteredدر حال حاضر مشخص نیست که آیا این یک اشتباه سهوی بوده یا سونی زودتر از موعد، برنامه‌ریزی‌های خود را عملی کرده و سپس به اشتباهش پی برده است؛ البته این کاملاً منطقی است که یک عنوان بهبودیافته به طور جداگانه هم قابل خرید باشد و هیچ قانون و عقل سلیمی جلوی آن را نمی‌گیرد. اکنون امکان دارد که سونی جهت امتیاز بخشیدن به خرید نسخه جدید این سری، چنین برنامه‌ای را در پیش گرفته باشد ولی احتمال عرضه جداگانه این اثر بسیار بالاست.

نسخه معمولی بازی یادشده هم‌اکنون روی کنسول پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد و نسخه بهبودیافته آن تنها برای کاربران پلی استیشن 5 عرضه شده است. به نظر شما نیاز است که سونی آثار Remaster را هم وارد چرخه رقابت کند؟ آیا این امر برخلاف احترامات و البته سیاست‌های مشتری‌مدارانه نیست؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.