بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection
محمد صادق شجاعی

بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection رده‌بندی سنی شد

محمد صادق شجاعی 20 آبان 1400 بدون دیدگاه
609 بازدید

در بین مجموعه‌های انحصاری و مطرح سونی که بسیاری از بازیکنان را به خرید کنسول‌های این شرکت ترغیب می‌کنند، سری Uncharted نامی شناخته‌شده و مشهور است که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان بازی‌های آن را تجربه کرده‌اند. با توجه به اهمیت بالای آنچارتد برای سونی، کمتر بازیکنی انتظار داشت که کاربران دیگر پلتفرم‌ها نیز قادر به تجربه این مجموعه باشند. با این حال با آغاز روند انتشار بازی‌های انحصاری پلی استیشن برای کامپیوتر، بسیاری امیدوار بودند که بتوانند ماجراجویی‌های نیتن دریک را روی ویندوز انجام دهند. مدتی پیش شرکت Sony از عرضه بازی‌های Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر خبر داد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کشور استرالیا اقدام به رده‌بندی سنی بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection کرده است.

بر این اساس، کالکشن آنچارتد به دلیل برخوداری از سطح بالای خشونت، تنها توسط بازیکنان 15 سال به بالا قابل تجربه است. افرادی که سن کمتری دارند تنها در حضور والدین و با نظارت آن‌ها قادر به انجام بازی‌های Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy خواهند بود. با این حال رده‌بندی سنی کشور استرالیا از آن جهت اهمیت دارد که از عرضه بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

بازی Uncharted 4: A Thief's End

تاریخ انتشار احتمالی کالکشن آنچارتد

با بررسی فاصله بین رده‌بندی در استرالیا و عرضه بازی‌های مختلف، متوجه می‌شویم که معمولا سه ماه بعد از اعلام رده سنی، اثر مشخص شده در بازار منتشر خواهد شد. برای مثال بازی Forza Horizon 5 در تاریخ 3 اوت (12 مرداد) رده‌بندی شده و روز گذشته در دسترس کاربران قرار گرفت. به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection در ماه فوریه 2022 (12 بهمن تا 9 اسفند) در بازار‌های جهانی عرضه شود. با این وجود که هیچ جزئیاتی در مورد ویژگی‌های انچارتد 4 و انچارتد لاست لگسی روی کامپیوتر منتشر نشده، اما با توجه به مواردی همچون پشتیبانی از مانیتورهای فوق‌عریض، فریم نامحدود و بهبودهای گرافیکی در نسخه پی سی بازی Days Gone، انتظار می‌رود بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection نیز دارای ویژگی‌های مشابه باشد.

بازی‌های Uncharted: The Lost Legacy و Uncharted 4: A Thief’s End در حالی برای کامپیوتر منتشر خواهند شد که سال گذشته شرکت سونی در گزارشی از هدف خود مبنی بر عرضه تعداد بیشتری از انحصاری خود روی پی سی خبر داده بود. همچنین این شرکت برای ساماندهی این دسته از آثار، لیبل جدیدی به نام PlayStation PC ثبت کرده است که نشان از اهمیت بالای پلتفرم کامپیوتر برای شرکت سونی دارد.

نظر شما در مورد عرضه بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection و دیگر آثار انحصاری پلی استیشن برای کامپیوتر چیست؟ آیا این اقدام به سود سونی تمام خواهد شد یا در واقع خیانتی به دارندگان کنسول‌های این شرکت است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.