بازی Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

مایکروسافت درباره عملکرد بازی Cyberpunk 2077 هشدار می‌دهد

مهدی ملکی 30 آذر 1399 بدون دیدگاه
1,095 بازدید

سونی به تازگی به دلیل مشکلات فنی بی‌شمار بازی Cyberpunk 2077 آن را از فروشگاه خود پایین کشید و به کاربران اجازه داد تا تمام پول خود را دریافت کنند. مطمئناً این مورد با توجه به کاربران 113 میلیونی پلی استیشن 4 مناسب نیست اما استودیو CD Projekt Red باید خوشحال باشد که همین اتفاق را در سوی دیگر تجربه نکرد؛ در واقع مایکروسافت با اینکه اجازه داد تا بازی باز هم به فعالیت خود ادامه دهد، اما اکنون به طرفداران هشدار می‌دهد.

با اینکه استودیو CD Projekt Red هیچ مذاکره‌ای را جهت جلوگیری از اقدام مایکروسافت انجام نداده بود اما مسلماً از ادامه عرضه بازی خود روی کنسول‌های ایکس باکس خرسند است. با این حال مایکروسافت هم سعی دارد به کاربران خود کمک کند و با ارائه یک هشدار صفحه در خرید بازی روی فروشگاه ایکس باکس، این فرایند را انجام می‌دهد. این هشدار جدید دارای مضمون زیر است:

کاربران ممکن است تجربه مشکل داری را هنگام انجام این بازی روی کنسول‌های ایکس باکس نظاره کنند که تا زمان آپدیت بعدی همین گونه خواهد ماند.

با اینکه تجربه بازی روی پلتفرم‌های مختلف در سطوح متفاوتی آزارهنده است اما به نظر می‌رسد که نسخه کنسول‌های ایکس باکس سری X و S همانند پلتفرم PC عمل می‌کند و ما شاهد مشکلات بی‌شمار کنسول‌های پایه نیستیم. در حقیقت مشکل اصلی زمانی شروع می‌شود که شما قصد داشته باشید تا بازی یادشده را روی کنسول ایکس باکس وان تجربه کنید.

مایکروسافت در این حوزه روند عکس سونی را در دستور کار خود قرار داده است اما همین هشدار می‌تواند بسیاری از خرید‌های بازیبازان را تحت تاثیر قرار دهد. بازی Cyberpunk 2077 مدتی پیش بعد از چهار بار تغییر در تاریخ انتشار برای کنسول‌های نسل هشتم و PC منتشر شد که علاوه بر بازگرداندن هزینه‌های ساخت، سبب ضرر یک میلیارد دلاری نیز به استودیو سازنده شده است.

منبع‌: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.