بازی Overwatch 2
مهدی ملکی

هنوز مدت زمان زیادی با عرضه Overwatch 2 فاصله داریم

مهدی ملکی 29 آذر 1399 بدون دیدگاه
364 بازدید

شرکت بلیزارد در سال 2016 با عرضه بازی Overwatch موفقیت بزرگی را برای خود رقم زد؛ به طوری که این اثر بسیاری از رقبا را پشت سر گذاشت و در پیروزی‌هایی بحث برانگیز، بازی‌های تک نفره را کاملاً از دور خارج کرد. حال مدت زمان زیادی از تایید نسخه دوم این بازی می‌گذرد و براساس اظهار نظرهای جدید، هنوز هم به تاریخ عرضه Overwatch 2 نزدیک نشده‌ایم.

شرکت بلیزارد مدتی پیش تایید کرده بود در مراسم BlizzCon آنلاین که در ماه فوریه سال 2021 برگزار می‌شود،‌ اطلاعات جدیدی را از این مجموعه منتشر می‌کند. با این حال تا آن موقع باید خبری به دست طرفداران برسد و عوامل بازی هم از این موضوع کاملاً آگاه هستند. اخیراً کارگردان بازی و معاونت این شرکت به شرایط آن اشاره و درباره اهداف خود صحبت کرده‌اند:

نمی‌توانم بیش از این برای صحبت و نشان دادن برخی موارد مربوط به Overwatch 2 صبر کنم؛ می‌دانیم اکنون زمان بسیار زیادی است که کاملاً ساکت بوده‌ایم، با این حال ما هنوز هم راه زیادی در پیش داریم. بنابراین نیاز است تا انتظارات را مدیریت کنیم اما همچنین خیلی هم سخت در تلاش هستیم. ما می‌خواهیم که این بازی برای شما یک اثر ناب باشد و منظورمان هم نسخه‌ای اول و هم دنباله رو به عرضه است.

بازی Overwatch 2 در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC در دست توسعه قرار دارد؛ با توجه به اینکه نسل هشتم مدتی پیش به سرانجام خود رسید،‌ خیلی جالب است که بلیزارد هنوز روی نسخه‌های پایه بازی جدید خود وقت می‌گذارد.

نسخه اول این سری در سال 2016 در یک رقابت نفسگیر با Uncharted 4 ساخته ناتی داگ، نشان داد که عناوین چندنفره اکنون به بخش مهمی از صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده‌اند و انتظار می‌رود که نسخه دوم این بازی هم بتواند راه برادر بزرگتر خویش را طی کند.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.