پیش‌فرض سایت

Blizzard امسال در نمایشگاه Gamescom حضور نخواهد داشت

پیش‌فرض سایت 15 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
580 بازدید

نمایشگاه Gamescom که هر ساله در آلمان برگزار می‌شود و یکی از پربازدیدترین نمایشگاه‌های بازی‌های رایانه‌ای در جهان به شمار می‌آید، میزبان هزاران شرکت‌کننده و شرکت‌های مختلف از سراسر دنیا من جمله کشور خودمان ایران است. مثل هر سال با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری این نمایشگاه کمپانی‌های مختلف برای شرکت در بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای اعلام حضور می‌کنند. Blizzard اما خبرهای جالبی برای طرفداران خود ندارد.

شرکت Blizzard Entertainment توسعه‌دهنده بازی‌هایی مانند Overwatch و World of Warcraft امسال در نمایشگاه گیمزکام آلمان حاضر نخواهد بود. این شرکت اعلام کرده است که غیبت آن‌ها بخشی از برنامه جدیدشان برای تمرکز بیشتر روی توسعه بازی‌های فعلی و پروژه‌های آتی است. این به رغم محبوبیت نمایشگاه گیمزکام است که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های بازی‌های رایانه‌ای در کنار نمایشگاه‌هایی چون E3 به شمار می‌آید.

شرکت Blizzard در وبلاگ خبری خود چنین نوشته است:

ما به عنوان بخشی از برنامه جدید خود در سال جاری برای حفظ تمرکز روی توسعه بازی‌های فعلی و پروژه‌های آتی، در نمایشگاه گیمزکام 2019 حاضر نخواهیم بود. این نمایشگاه برای دوستداران بازی‌های رایانه‌ای حائز اهمیت است و ما فرصت ملاقات با بازیکنان را امسال از دست خواهیم داد.

با توجه به اینکه Blizzard Entertainment برنامه‌ریزی برای انتشار بازی‌های بزرگ در سال جاری ندارد، جای تعجب نیست که نمایشگاه BlizzCon را به عنوان گزینه اصلی خود برای معرفی عناوین جدید و بزرگ برگزیده باشد. البته شرکت Blizzard اعلام کرده است که سال‌های آتی دوباره در نمایشگاه گیمزکام حضور پیدا خواهد کرد.

نمایشگاه Gamescom 2019 از تاریخ 21 آگوست (30 مرداد) لغایت 24 آگوست (2 شهریور) به میزبانی شهر کلن در آلمان برگزار خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.