بازی Microsoft Flight Simulator
مهدی ملکی

بازی Microsoft Flight Simulator به دو میلیون بازیکن دست یافته است

مهدی ملکی 28 آذر 1399 بدون دیدگاه
475 بازدید

مایکروسافت اکنون نسبت به هفت سال پیش که کنسول ایکس باکس وان را منتشر کرد، بسیار متفاوت‌تر عمل می‌کند. این شرکت حالا پلتفرم‌های بیشتری را تحت اختیار دارد و تمرکز زیادی را روی خدمات و تجارت اشتراکی معطوف کرده است؛ همچنین به بازی‌های قدیمی‌تر خود هم اهمیت نشان داده و در این بین نسخه جدیدی از عنوان Microsoft Flight Simulator به بازار عرضه شده است. ظاهراً تمام این سیاست‌های جدید پاسخگو هستند و بازی یادشده موفق شده تا بیش از دو میلیون بازیکن را در همین مدت کوتاه جذب کند.

مدتی پیش مشخص شد که این بازی باوجود عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم‌پس، به فروش یک میلیون نسخه‌ای دست یافته است؛ اکنون مایکروسافت این مورد را هم تایید کرده که شبیه‌ساز خوش‌ساخت آن‌ها از آمار دو میلیون بازیکن نیز عبور کرده است؛ با این حال با توجه به اینکه مایکروسافت فعلاً از انتشار آمار رسمی خود دست برداشته، ما نمی‌دانیم که فروش بازی در چه حدودی پیش می‌رود ولی مطمئناً بیشتر از قبل رشد کرده است. جدای از این مورد باید در نظر بگیریم که این بازی هنوز روی کنسول‌های این شرکت آمریکایی عرضه نشده است و باید منتظر افزایش بیشتری هم باشیم.

شما می‌توانید آمار جدید این بازی را از طریق تصویر زیر دنبال کنید که به تازگی توسط این شرکت منتشر شده است.

آمار بازی Microsoft Flight Simulatorبازی Microsoft Flight Simulator اکنون تنها برای پلتفرم PC در دسترس است و در تاریخی نامعلوم از سه‌ماهه دوم سال 2021 میلادی برای کنسول‌های ایکس باکس سری X و S نیز منتشر خواهد شد. علاوه بر کنسول‌های نسل نهمی، این بازی در تاریخ 23 دسامبر یا دقیق‌تر در 3 دی تنها چند روز دیگر حالت VR را در پلتفرم حال حاضر خود دریافت می‌کند.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.