توستر ایکس باکس سری اس
محمد صادق شجاعی

تصویری از توستر ایکس باکس سری اس منتشر شد

محمد صادق شجاعی 16 اسفند 1401 بدون دیدگاه
251 بازدید

با استناد به تصاویری که در فضای اینترنت منتشر شده‌اند، شرکت مایکروسافت قصد دارد یک توستر را عرضه کند که ظاهر آن بر اساس کنسول ایکس باکس سری اس طراحی شده است.

از زمان معرفی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس، افراد بسیاری با طراحی آن شوخی کرده‌اند. شرکت مایکروسافت به عنوان مالک این پلتفرم به خوبی از شوخی‌ها در راستای اهداف بازار‌یابی خود استفاده کرده و محصولات عجیبی را به بازار عرضه کرده است. یکی از این موارد یخچال کوچکی با طراحی مشابه ایکس باکس سری ایکس است. حال تصاویری در یک وب سایت فرانسوی منتشر شده که توستر ایکس باکس سری اس را به نمایش می‌گذارند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد که توستر Xbox Series S اواخر امسال عرضه خواهد شد و هم‌اکنون ساکنین فرانسه و بلژیک می‌توانند اقدام به پیش‌خرید آن کنند. علی‌رغم عدم معرفی توسط ایکس باکس و Microsoft، ظاهرا محصول مذکور با مجوز رسمی ساخته شده و خریداری آن 60 یورو هزینه خواهد داشت. از ویژگی‌های توستر ایکس باکس سری اس می‌توان به دو جایگاه قرارگیری نان و 6 حالت برشته شدن اشاره کرد.

توستر ایکس باکس سری اس

سایر کالاهایی تحت لایسنس ایکس باکس که شایعه شده به زودی عرضه خواهند شد، عبارتند از جعبه‌های نگهداری، جا‌مدادی، جعبه ابزار، موس پد و انواع ظروف آشپزخانه از جمله کاسه رامن و درب‌بازکن. در صورت به حقیقت پیوستن شایعات، لامپ Halo Energy Sword به زودی عرضه خواهد شد. این احتمال وجود دارد که موارد گفته شده تنها دروغ اول آوریل باشند.

اگر قصد دارید با استفاده از توستر ایکس باکس سری اس، میان‌وعده‌های الهام گرفته از بازی‌های ویدیویی را امتحان کنید، می‌توانید از کتاب آشپزی Five Nights at Freddy که در ماه سپتامبر سال جاری منتشر می‌شود، استفاده کنید. این کتاب آشپزی که به صورت رسمی تهیه شده، دارای 40 دستور‌العمل برای آماده کردن انواع غذا‌ها است.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.