بازی Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

آپدیت‌های بعدی Cyberpunk 2077 آن را روی کنسول‌ها قابل بازی و پایدار می‌کنند

مهدی ملکی 26 آذر 1399 بدون دیدگاه
295 بازدید

بازی Cyberpunk 2077 با وجود ارائه ایده‌های جذاب و نمره مناسب خود روی پلتفرم PC، از زمان عرضه روی کنسول‌ها با مشکلات فنی بی‌شماری همراه بوده است؛ استودیو CD Projekt Red هم متقابلاً دست به انتشار یک بیانیه زد که در ماه‌های آینده وضعیت بازی بهبود پیدا خواهد کرد. حال به نظر می‌رسد که جزئيات این مسئله مشخص شده است.

همانگونه که ما شاهد ارائه یک معذرت‌خواهی بودیم، حال Michal Nowakowski اشاره کرده است که در نهایت ما نباید انتظار داشته باشیم که روی کنسول‌های نسل هشتم، کیفیت PC‌های بالارده تداعی شود؛ در حقیقت Cyberpunk 2077 در طی ماه‌های آینده یک تجربه پایدار و قابل بازی بدون هرگونه کرشی را برای کاربران کنسول‌های نسل هشتم مهیا خواهد کرد:

با فرا رسیدن ماه‌های ژانویه و فوریه شما بهبود‌های بزرگ‌تری را شاهد خواهید بود که ما همین حالا نیز به آن‌ها اشاره کرده‌ایم. ما همچنین به این موضوع هم پرداخته‌ایم که اگر شما انتظار دارید کیفیت بازی با نسل بعد یا PC برابری کند، مطمئناً این اتفاق رخ نخواهد داد. این مورد به این معنا نیست که این اثر تبدیل به بازی بدی می‌شود؛ در واقع اگر شما انتظار دارید که این عنوان روی کنسول‌های نسل هشتم از نظر جلوه‌های دیداری یا دیگر زوایای کارایی شبیه به نسل بعد شود، ما فقط می‌گوییم که این‌طور نمی‌شود. این اثر خوب، قابل بازی، پایدار و بدون گلیچ‌ها و کرش خواهد شد. این تمام هدف ما است.

بازی Cyberpunk 2077 از زمان عرضه یک شکاف بزرگ میان طرفداران ایجاد کرده است؛ در حقیقت ما شاهد این موضوع هستیم که بازی با یک عملکرد خیلی خوب روی PC اجرا می‌شود اما این وضعیت روی کنسول‌های پایه یک خرابکاری به تمام معنا است.

بازی یادشده در حال حاضر برای تمام پلتفرم‌های اصلی در دسترس است و به نظر می‌رسد که طی ماه‌های آتی شاهد بهبود کیفیت آن روی نسل پیشین نیز باشیم.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.