رفع مشکلات بازی Cyberpunk 2077
مرتضی بحرینی

رفع مشکلات بازی Cyberpunk 2077

مرتضی بحرینی 26 آذر 1399 61 دیدگاه
22,107 بازدید

بعد از مدت‌ها انتظار و پس از تأخیرهای بسیار، بالاخره بازی جذاب و هیجان‌انگیز Cyberpunk 2077 که خیلی از بازیکنان منتظر آن بودند، منتشر شد. این عنوان که یک بازی ویدیویی اکشن نقش‌آفرینی است که توسط CD Projekt RED تولید و منتشر شده است. جهان سایبرپانک را بازیکنان از دیدگاه اول شخص و در جلد یک مزدور قابل تنظیم معروف به V تجربه خواهند کرد که می‌تواند توانایی‌های منحصربه‌فرد و خاصی را در بخش‌های مختلف به نمایش بگذارد. بازی Cyberpunk 2077 که از رمزگذاری خاصی برخوردار نبود، در روزهای اول توسط گروه‌های معروف، کرک شد تا شما بتوانید به صورت رایگان آن را داغ داغ تجربه کنید.

دانلود بازی Cyberpunk 2077 برای PC

در ادامه قصد داریم تا برخی از مشکلات بازی را با هم بررسی کرده و برای آن‌ها راه‌حل مناسبی را پیشنهاد دهیم. اگر مشکل یا ارور شما در بین موارد گفته‌شده نیست، می‌توانید از طریق بخش دیدگاه‌ها، متن ارور به همراه اطلاعات سیستم‌عامل و اطلاعات کامل سخت‌افزاری را با ما در میان بگذارید و اگر هم راه‌حلی برای یکی از مشکلات بازی دارید از طریق همین بخش با ما در ارتباط باشید و آن را برای سایر کاربران نیز به اشتراک بگذارید.

مشخصات سخت‌افزاری سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Cyberpunk 2077 در ادامه آورده شده است؛ اگر سیستم شما حداقل سخت‌افزار را دارا باشد، بازی با گرافیکی متوسط و روبه پایین قابل‌اجرا خواهد بود بر همین اساس قبل از پرسش سؤال “آیا این بازی به سیستم من می‌خورد”، مشخصات سخت‌افزاری خود را با حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای این بازی مقایسه کنید:

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or 10
Processor: Intel Core i5-3570K or AMD FX-8310
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD Radeon RX 470
DirectX: Version 12
Storage: 70 GB available space
Additional Notes: SSD recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-4790 or AMD Ryzen 3 3200G
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon R9 Fury
DirectX: Version 12
Storage: 70 GB available space

رفع مشکل ذخیره نشدن بازی Cyberpunk 2077

این مشکل ممکن است از بخش آنتی‌ویروس ویندوز شما باشد، راه حل ساده است؛ صفحه اصلی تنظیمات ویندوز خود را باز کرده و گزینه Virus & threat protection را انتخاب کنید. در صفحه جدید از قسمت Virus & threat protection settings option گزینه Manage Setting را انتخاب کنید و در پنجره جدید گزینه Controlled folder access را انتخاب نمایید. در صفحه جدید سوئیچی وجود دارد که پیش فرض بر روی Off قرار دارد و شما باید آن را بر روی On تنظیم کرده تا گزینه‌های زیر مجموعه نمایش داده شود. گزینه Allow an app through Controlled folder access را انتخاب کرده و در پنجره جدید به واسطه دکمه‌ای با نام Add an allowed app فایل اجرایی بازی را به آنتی‌ویروس معرفی کنید. کار تمام است.

مشکل کرش کردن

ممکن است در هنگام اجرا یا وسط تکمیل مأموریت‌ها، بازی کرش کرده و به نوعی از محیط خود خارج شود. برای رفع این مشکل حالت‌های مختلفی وجود دارد اما قبل از هر چیز بهتر است درایور کارت گرافیک خود را بررسی کرده و آن را به آخرین نسخه موجود به‌روزرسانی کنید در نهایت اولین راه حل را بررسی کنید:

  1. بر روی فایل اجرایی بازی کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب نمایید.
  2. در پنجره جدید وارد سربرگ Compatibility و گزینه Fullscreen Optimization را غیرفعال کنید و در آخر بر روی دکمه Apply و سپس OK کلیک کنید.

اما راه حل دوم که فقط برای سیستم‌هایی مناسب است که از گرافیک سری Nvidia بهره می‌برند:

  1. بر روی صفحه دسکتاپ خود کلیک راست کرده و Nvidia Control Panel را انتخاب کنید.
  2. در بخش تنظیمات کارت گرافیک خود وارد قسمت Manage 3D Settings شده و بر روی گزینه Program Settings کلیک کنید.
  3. در بخش جدید بازی را انتخاب و Max FPS Limit را از گزینه‌ها انتخاب کنید.

رفع ارور Whoa! Cyberpunk 2077 has flatlined

رفع ارور Whoa! Cyberpunk 2077 has flatlined

برای رفع این خطا، نیاز است تا به آدرس زیر رفته و اول از تمام فایل‌های موجود نسخه ای پشتیبان تهیه نموده و سپس تمام آن‌ها را پاک کنید:

C:\Users\”your pc username”\AppData\Local|CD Projekt Red\Cyberpunk 2077

در صورتی که از سیستم عامل ویندوز 10 بهره می‌برید، به‌روزرسانی ویندوز به آخرین نسخه نیز می‌تواند راه علاجی باشد.

رفع ارور 0xC000001D

رفع ارور 0xC000001D

شاید شما نیز با کلیک بر روی فایل اجرایی بازی چنین اروری را دریافت کنید، راه حل ساده است، اگر از نسخه اصلی استفاده می‌کنید، می‌توانید با Verify کردن فایل‌ها مشکل را برطرف کنید و اما کسانی که نسخه کرک شده را نصب کرده‌اند، باید یک بار بازی را به شکل کلی پاک کرده و در نهایت بار دیگر آن را با در نظر داشتن خاموش بودن آنتی‌ویروس، نصب کنید.

رفع ارور Fatal Error

برای رفع این کد ارور می‌توانید آخرین نسخه DirectX که با کارت گرافیک شما سازگار است را نصب کنید، به همین سادگی مشکل برطرف خواهد شد.

رفع مشکل سیاه شدن صفحه در هنگام اجرای بازی

در برخی مواقع ممکن است با اجرا کردن بازی، به جای نمایش صفحه اولیه، با BlackScreen یا صفحه سیاه مواجه شوید. خب در این لحظه اولین کاری که به ذهنتان می‌رسد، خارج شدن و اجرای دوباره است اما به نظر این کار فایده‌ای ندارد و باید تنظیمات را دست خودش تغییراتی کنید. بهتر است اولین راه‌حلی که به سراغ آن می‌روید فعال کردن حالت ویندوز مود باشد. برای این کار می‌توانید بازی را اجرا کرده و در همان ابتدا کلیدهای ترکیبی Alt+Enter را بفشارید تا به‌اصطلاح حالت Window Mode فعال شود. در ادامه پس از رفع مشکل می‌توانید به تنظیمات بازی رفته و صفحه را فول اسکرین کنید.

رفع مشکلات بازی Cyberpunk 2077

بی کیفیت بودن بازی از نظر گرافیکی

با ورود به بازی شاید احساس کنید که گرافیک محیط و عناصر موجود در هر صحنه به خوبی نبوده و به نوعی راضی کننده نیستند. در این صورت اگر درایور کارت گرافیک شما بروز است و همچنین بازی گرافیک اصلی شما را شناخته و با آن اجرا می‌شود، مراحل زیر را طی کنید:

  1. به واسطه کلیدهای ترکیبی Ctrl+Al+Delete وارد Task Manager ویندوز شوید
  2. در همان زبانه اول فایل اجرایی بازی را پیدا کرده و بر روی آن کلیک راست و سپس گزینه‌ی Set Priority را بر روی High تنظیم کنید.
  3. بازی را دوباره اجرا و شاهد حل شدن مشکل باشید.

رفع ارور NvCamera64.dll

این مشکل بیشتر برای سیستم‌هایی به نمایشی در می آید که از کارت‌های گرافیک Nvidia بهره می برند. کسانی که از برنامه GeForce Experience استفاده می‌کنند، بهتر است برای رفع این مشکل آن را غیرفعال و یا پاک کنند.

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 61 دیدگاه
  • Avatar

    محسن

    مهمان

    سلام
    من نسخه 2.1 elamigos رو دارم و موقع ورود ارور flatlined رو میده، توی مسیری که گفتید هم رفتم ولی پوشه CD project RED داخلش نبود که بخوام بکاپ بگیرم و پاک کنم، راه دیگه ای نداره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام وقت به خیر
    کاراکتر بازی کند حرکت میکنه با کلید شیفت هم تاثیری نداره برای سریع راه رفتنش

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Siros

    مهمان

    سلام خسته نباشید من اول نسخه دودی رو نصب کردم و توی یه مرحله صفحه سیاه شد دیگه درست نشد هرکار کردم بعد کامل بازی رو پاک کردم و نسخه فیتگرل رو دانلود کردم بازم ت یه مرحله ب این مشکل خوردم مشخصات سیستم ram16 gtx970m ssd بازیو رو گرافیک مدیوم و هایگ راحت و روون اجرا میکنه حتی بازی های خیلی سنگین تر رو اجرا میکنه میخاستم لطف کنین بهم بگین باید چکار کنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Siros

      پشتیبانی

      سلام
      اپدیت های بازی رو نصب کنید

  • Avatar

    علی

    مهمان

    RTX 3060ti
    Core I 5 13600kf
    همش کرش میش میزنه
    Whoa! Cyberpunk 2077 has flatlined دلیلش چی می‌تونه باش تمام درایور هام آخرین نسخه هستن

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      پشتیبانی

      رای رفع این خطا، نیاز است تا به آدرس زیر رفته و اول از تمام فایل‌های موجود نسخه ای پشتیبان تهیه نموده و سپس تمام آن‌ها را پاک کنید:

      C:\Users\”your pc username”\AppData\Local|CD Projekt Red\Cyberpunk 2077

      در صورتی که از سیستم عامل ویندوز 10 بهره می‌برید، به‌روزرسانی ویندوز به آخرین نسخه نیز می‌تواند راه علاجی باشد.

  • Avatar

    Matin

    مهمان

    نمیتونم داخل بازی سریع راه برم یه جور لگ داره باید بخوابم دوباره بیدار شم بعد درست میشه بعد یه کار دیگه که می‌کنه کند راه می‌ره آروم راه می‌ره چی کار کنم ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    سلام من بازی خیل خوب اجرا شد ولی وقتی ک بازیو سیو میکنم بعدا میخام دباره واردش شم صفحه سیاهه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کامیار

    مهمان

    سلام ببخشید من بازیم پشت اشیا اگه چمن و درخت باشه از پشتش معلومه و گند زده به بازی …از پشت ساختمون و آدما چمن معلومه.. چیکارش کنم؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    الیار

    مهمان

    سلام خسته نباشید… یه مشکل برانم تو این بازی پیش اومده یهو نمیدونم چی شد دیگه سریع حرکت نمیکنه حتی جای شیفت رو با دکمه های دیگه عوض کردم ولی نشد. ممنون میشم جواب بدید…

    پاسخ دهید
    • Avatar

      اشکان در پاسخ به الیار

      مهمان

      برای منم اینجوری شده
      میدونیدچجوری درستش کنم؟

    • Avatar

      بهروز در پاسخ به الیار

      مهمان

      یعنی کسی نمیدونه مشکل چیه من ابدیت ۲.۰ نصب کردم بازم اواسط بازی دیگه نمیتونه سری حرکت کنه

    • Avatar

      علی در پاسخ به الیار

      مهمان

      اون قسمت شبیه کیف هست توی منو های مپ و اینا اون باید از تعداد مورد نظرش کمتر باشه وقتی زیادی چیزی حمل کنه سرعتش کم میشه یا مثلا اصلا نخوابه یا مثلا اصلا چیزی نخوره یه ذره مثلا اومدن واقعی بسازنش میفهمی که چی میگم

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 61 دیدگاه