Resident-Evil-Village-Tall-Lady
علی رحمانیان

اولین نمایش گیم پلی بازی Resident Evil Village روی کنسول PS4 Pro

علی رحمانیان 14 فروردین 1400 بدون دیدگاه
780 بازدید

شاید باورش سخت باشد ولی فقط یک ماه تا انتشار یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ترسناک کپکام یعنی Resident Evil Village فاصله‌داریم. این بازی قرار است فرنچایز Resident Evil را یک قدم به جلو ببرد و استودیوی کپکام هم امید و سرمایه‌ی زیادی برای این بازی گذاشته است. Resident Evil Village قرار است برای پلتفرم‌های مختلفی اعم از کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر شود، حالا اولین ویدئوی گیم پلی بازی بر روی کنسول PS4 Pro عرضه‌شده و ایده‌ی بهتری از ویژگی‌های جدید و نحوه‌ی عملکرد آن به ما می‌دهد.

این ویدئو توسط سایت IGN منتشرشده و ایتن (شخصیت اصلی بازی که پیش‌ازاین هم شاهد حضور او درresident evil 7 بودیم) را نشان می‌دهد که در عمارت بانو دیمیتریسکو در حال گشت‌وگذار است و همان‌طور که می‌بینیم، گرافیک و عملکرد فنی بازی بر روی این کنسول خیلی خوب به نظر می‌رسد. جالب است بدانید که در گوشه‌ای از این ویدئو پیغامی را مشاهده می‌کنیم که خبر از بخش photo mode در این بازی می‌دهد، البته در این ویدئو به‌صورت جداگانه درباره‌ی این بخش صحبت نشد و سازندگان هم هنوز به‌صورت رسمی چیزی راجع به آن نگفته‌اند.

Resident-Evil-Village-Photo-Mode

یکی از اینسایدرهای بازی به نام Dusk Golem پیش‌ازاین گفته بود که Resident Evil Village بر روی کنسول‌های نسل هشتمی، از مشکلاتی همچون زمان لودینگ‌های طولانی رنج می‌برد. البته این خبر مربوط اوایل توسعه‌ی بازی می‌شود پس به‌احتمال‌زیاد این مشکلات تاکنون حل‌شده‌اند.

Resident Evil Village قرار است در تاریخ 17 اردیبهشت‌ماه (7 می) برای پلتفرم‌های PlayStation 5، PlayStation 4، Xbox Series X/S، Xbox One، Google Stadia و رایانه‌های شخصی منتشر شود. در ضمن یک نمایش زنده هم برای این بازی در پیش داریم که کپکام هنوز تاریخ دقیق آن را اعلام نکرده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.