بازی Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

بازی Cyberpunk 2077 رکورد سریع‌ترین فروش روز عرضه PC را تصاحب کرد

مهدی ملکی 23 آذر 1399 بدون دیدگاه
756 بازدید

کمتر از یک هفته پیش، بازی World of Warcraft: Shadowlands اثر شرکت اکتیویژن بلیزارد توانست رکورد قبلی آن را بهبود بدهد و با 3.7 میلیون فروش، تبدیل به پرفروش‌ترین عنوان زمان عرضه پلتفرم PC بشود؛ به هر حال این یک رکورد زودگذر بود و اکنون رقیب دیگری این افتخار را یدک می‌کشد؛ بازی Cyberpunk 2077 اثر نقش‌آفرینی استودیو CD Projekt Red با عملکردی استثنائی، رکورد فرورش روز عرضه پلتفرم PC را شکست!

با اینکه این ناشر لهستانی تا به حال جزئیات دقیقی را از ماجرا ارائه نداده اما اعلام کرده که بازی یادشده موفق شده است به لطف فروش‌های پیش از عرضه خود، تا به حال 8 میلیون نسخه به فروش برساند؛ گفتنی است که از این مقدار 59 درصد آن متعلق به کاربران پلتفرم PC است و این مورد سبب می‌شود که پلتفرم PC با 4.72 میلیون سهم از فروش بازی Cbyerpunk 2077 تا روز عرضه و با یک میلیون نسخه بیشتر از عنوان پیشین، پرفروش‌ترین اثر زمان عرضه این پلتفرم شود. با این وجود باید توجه داشت که این مقدار تنها مربوط به پیش‌فروش‌های بازی است و احتمالاً با انتشار آمار فروش 24 ساعت ابتدایی، این مقدار بالاتر هم برود.

بازی مذکور در حال حاضر برای تمام پلتفرم‌های اصلی در دسترس است و شما می‌توانید آن را از وب‌سایت پارسی‌گیم دریافت کنید. به نظر شما موفقیت‌های این بازی تا کجا پیش خواهد رفت؟ آیا شما هم موفق به تجربه آن شده‌اید؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.