کنسول Play Station 5
مهدی ملکی

آپدیت جدید کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد

مهدی ملکی 20 آذر 1399 بدون دیدگاه
528 بازدید

با وجود تمام موارد ناگواری که در سال جاری پیش آمد، 2020 سال بزرگی برای صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود؛ نه تنها به خاطر بازی‌های پرفروشی که امسال منتشر شدند بلکه افزون بر این‌ها باید عرضه کنسول‌های نسل نهمی را هم به شمار آورد که تا چند سال آینده، ویدیوگیم به آن‌ها وابسته خواهد بود. با این حال مانند تمام کنسول‌های زمان عرضه، نسل نهم هم با برخی مشکلات فنی آغاز شد و پلی استیشن 5 نیز از این قاعده مستثنی نیست. سونی در همین مدت کوتاه عرضه کنسول خود، چندین آپدیت برای آن منتشر کرده و اکنون جدیدترین آن‌ها رو به روی ما است.

آخرین آپدیت نرم‌افزاری پلی استیشن 5 با نسخه 20.20-02.30 به تازگی با حجم اندک 868.1 مگابایت برای این دستگاه در دسترس قرار گرفته است. مشابه با دیگر آپدیت‌های پیشین، جزئیات اعمال شده در این بروزرسان باز هم مشخص نشده‌اند. آخرین آپدیت با اینکه با همین رویه منتشر شد اما مشکلات مربوط به صف دانلود کنسول موردنظر را رفع می‌کرد. به همین روال، ممکن است که بسیاری از مشکلات ریز و درشت و حتی مواردی که هنوز کشف نشده‌اند، توسط این آپدیت نرم‌افزاری رفع شوند.

پیش از این به برخی مشکلات فنی این کنسول اشاره شده بود؛ مشکلاتی از جمله پاک شدن فایل‌های سیو بازی The Spider Man Miles Morals یا غیرفعال شدن کنترلر در بخش‌هایی از بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در گزاش‌های کاربران مشهود بوده است. به هر حال اکثر این مشکلات در بهینه‌سازی این بازی‌ها خلاصه می‌شدند و باید منتظر بود و دید که آیا مشکلات دیگری هم پیش خواهند آمد یا خیر.

کنسول نسل نهمی سونی هم‌اکنون با دو قیمت 399 و 499 دلار برای خرید در دسترس است؛ البته باید به محدودیات‌های موجود در عرضه هم اشاره کرد و در نظر گرفت که احتمالاً تا ماه‌های آینده شاهد عرضه دستگاه‌های بیشتری باشیم؛ دستگاه‌هایی که به هر طریق، به طور غیر رسمی در کشورمان هم عرضه خواهند شد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.