دانلود بازی Pacific Drive برای PC
دانلود بازی Pacific Drive برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pacific Drive برای PC

پارسی گیم 10 اسفند 1402 2 دیدگاه
11,113 بازدید

دانلود بازی Pacific Drive برای کامپیوتر

بازی Pacific Drive یک اثر بقای جذاب است که توسط Ironwood Studios توسعه یافته و توسط Kepler Interactive منتشر شده است. این بازی که در سال 2024 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5 و ویندوز منتشر شد، تجربه‌ای فراگیر را ارائه می‌دهد که گیم‌پلی شدید را با داستان‌گویی اتمسفریک ترکیب می‌کند تا نتیجه‌اش، یکی از خلاقانه‌ترین بازی‌های بقای چند سال اخیر شود. در Pacific Drive، بازیکنان برای زنده ماندن در برابر انواع تهدیدات باید به هوش و تدبیر خود تکیه کنند. بازی از دیدگاه اول شخص استفاده می‌کند و بازیکنان را در قلب اکشن فرو می‌برد. حلقه گیم پلی بازی اورجینال و بسیار تازه و هیجانی به نظر می‌رسد.

در سال 1998 به جای یک بازمانده قدم بگذارید و در سرزمین ترسناکی حرکت کنید. با عبور از این منظره نابخشودنی، چه با پای پیاده یا در یک خودروی عجیب، هدف نهایی شما یافتن راهی برای فرار از محدودیت های وحشتناک منطقه است. الکساندر دراکوت، کارگردان بازی، با الهام از تجربیات زندگی واقعی، از سفرهای خود آرام استفاده کرده و حسی قابل لمس از مکان های متروکه را به بازی القا کرد. هسته اصلی تجربه گیم پلی، وسیله نقلیه بازیکن است که هم به عنوان راه نجات و هم وسیله ای برای اکتشاف عمل می‌کند. این وسیله نقلیه را می توان در گاراژ بازیکن، که به عنوان یک مرکز برای عملیات عمل می‌کند، سفارشی کرده و ارتقا داد.

نگهداری از وسیله نقلیه برای بقا ضروری است. بازیکنان با استفاده از یک هدست، مشکلات مکانیکی، از تعویض ساده تایر تا تعمیرات پیچیده‌تر را تشخیص داده و به آن رسیدگی می‌کنند. این گاراژ همچنین دارای یک ایستگاه اختراع است که به بازیکنان امکان می‌دهد ابزارها و ماشین‌های ضروری را برای کمک به سفر خود بسازند. هر تصمیمی در مبارزه برای بقا مهم است، خواه به دنبال ضایعات فلزی بوده یا پیمایش در شرایط آب و هوایی خطرناک باشد. هیولاهای فلزی در سایه‌ها کمین کرده و به وسیله نقلیه بازیکن می‌چسبند و تهدید به پاره کردن آن می‌کنند. پس برای یکی از سخت‌ترین آثار بقا در چند سال اخیر خود را آماده کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Burning Dead Reloaded و Poached Hunt The Hunter را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Pacific Drive برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 8600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1060 6GB
DirectX: Version 12
Storage: 18 GB available space
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-10600k
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia RTX 2080/3070
DirectX: Version 12
Storage: 18 GB available space
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Pacific Drive is a first-person driving survival game with your car as your only companion. Navigate a surreal reimagining of the Pacific Northwest, and face supernatural dangers as you venture into the Olympic Exclusion Zone. Each excursion into the wilderness brings unique and strange challenges as you restore and upgrade your car from an abandoned garage that acts as your home base. Gather precious resources and investigate what’s been left behind in the Zone; unravel a long-forgotten mystery while learning exactly what it takes to survive in this unpredictable, hostile environment.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 17.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Mehran

    مهمان

    سلام من این بازی رو نصب کردم ولی میخوام اجرا کنم می‌ره تو استیم چجوری درستش کنم؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      امیرحسین در پاسخ به Mehran

      مهمان

      سلام، باید فایل کرکشو نصب کنید.