بازی Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

با اتصال بازی Cyberpunk 2077 به فروشگاه GOG برنده محتوای بیشتری شوید

مهدی ملکی 20 آذر 1399 بدون دیدگاه
857 بازدید

بازی Cyberpunk 2077 بالاخره پس از 4 بار تغییر تاریخ انتشار و یک پروسه طولانی مدت توسعه، برای تمام پلتفرم‌های اصلی منتشر شد و ما به تازگی با نقد‌ها و نمرات مناسب این اثر طرف بودیم. این عنوان در حالت داستانی، نزدیک به 40 ساعت تجربه ناب در اختیار شما قرار می‌دهد و در این میان می‌توان به ماموریت‌های فرعی بی‌شماری اشاره کرد که استودیو CD Projekt Red تدارک دیده است. حال اگر شما مقداری حوصله داشته باشید و بازی خود را به حساب GOG متصل کنید، محتوای بیشتری را هم دریافت خواهید کرد.

اگر پیش از این نمی‌دانستید، باید ذکر کنیم که GOG فروشگاه و لانچری است که توسط استودیو سازنده Cyberpunk 2077 اداره می‌شود. این توسعه‌دهنده و ناشر لهستانی به تازگی نسخه جدیدی از فروشگاه خود موسوم به GOG Galaxy را عرضه کرده است و اگر شما بازی خود را به این فروشگاه متصل کنید، برخی از محتوای جایزه آن را دریافت خواهید کرد. این محتوا شامل موسیقی متن اصلی اثر، کتابچه هنری، یک کمیک دیجیتال،‌ کتاب منبع داستان با نام Cyberpunk 2020 و مجموعه‌ای از تصاویر پس‌زمینه دسکتاپ و موبایل است.

علاوه بر موارد مذکور، برخی از محتویات جایزه هم مربوط به موارد داخل بازی است. شما می‌توانید هر حسابی را به فروشگاه GOG Galaxy متصل کنید؛ اعم از حساب PSN یا Xbox Live.

این پروسه بسیار ساده است و حتی اگر شما بازی را پیش‌خرید کرده باشید، نیازی به موارد اضافه نیست و می‌توانید همین حالا از جوایز خود لذت ببرید. بازی Cyberpunk 2077 اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، PC و گوگل استادیا در دسترس است؛ بله بعد از 8 سال!

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.